آخرین خبرهااستان ها

اجازه فروش و مزایده اموال کارخانه ها در گیلان را نمی دهیم

رئیس کل دادگستری گیلان:

تدبیرشرق/حجت الاسلام حمزه خلیلی در نشستی ضمن اشاره به آیات قرآن با موضوعات اقتصادی اظهار داشت: وضعیت اقتصادی یک جامعه دینی، نقش تعیین کننده‌ای در گرایش مردم به اعتقادات مذهبی خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: در عصر کنونی کار و تلاش و فعالیت اقتصادی شکل دهنده هویت جامعه است و سبب ارتقای جایگاه دین در اجتماع می‌شود اگر در زمینه رفاه و معیشت نقص و کمبودی به وجود آید، در اعتقادات مذهبی مردم تأثیرگذار خواهد بود.

رئیس کل دادگستری گیلان در ادامه بعد از جمع آوری نظرات کارشناسان پیرامون مشکلات پدید آمده برای یکی از واحدهای تولیدی در استان، اظهار داشت: دستگاه قضائی به هیچ عنوان اجازه فروش و مزایده اموال کارخانه‌ها را صادر نخواهد کرد ضمن آنکه تولیدکنندگان مکلف هستند برنامه‌های عملیاتی خود را برای از سرگیری روند تولید کارخانه ظرف مدت معین ارائه کنند.

حمایت دستگاه قضایی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان

سید مهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان نیز در این نشست با اشاره به اینکه نگاه و رویکرد دستگاه قضائی حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان واقعی است، تصریح کرد: حمایت دستگاه قضائی از تولید بر محور عدالت، انصاف و اجرای قانون است.

فلاح میری در ادامه افزود: مسلماً عملکرد تولیدکنندگانی که با وجود دریافت تسهیلات و اخذ زمین به قیمت دولتی با سوءاستفاده حتی اصل مبلغ تسهیلات دریافتی را بازپرداخت نکنند مصداق بارز اخلال در نظام تولید است و این اشخاص مورد حمایت و اعتماد دستگاه قضائی نخواهند بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا