آخرین خبرهااستان ها

جزئیات برگزاری ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان خبر داد:

تدبیرشرق/مهدی پارسا پیش از ظهر امروز در نشست خبری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سالن شاهد و ایثار رشت با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع)، اظهار کرد: عزاداران سیدالشهدا (ع) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نقشه‌های دشمنان انقلاب و اسلام را نقش بر آب کردند.

وی با اشاره تعطیلی برخی رسانه‌های مکتوب در ایام کرونا در گیلان بیان کرد: در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، رسانه‌های استان در خط مقدم مبارزه با کرونا حاضر شدند و اخبار را در جامعه انعکاس دادند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه انعکاس خبرهای خوب در اولویت رسانه‌های گیلان باشد، بیان کرد: باید با امیدآفرینی در جامعه اخبار خوب را به سمع و نظر مردم برسانیم و انتقاد سازنده نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در انعکاس رسانه‌ای اخبار باید اولویت‌ها فراموش نشود، افزود: باید توجه بیشتر رسانه‌های استان به موضوع کشاورزی، محیط‌زیست، پسماند و ورود مسافران به استان گیلان باشد.

پارسا با بیان اینکه ۱۷۰ شبکه فارسی‌زبان در حال تولید برنامه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: رسانه‌ها باید در جلوگیری از حملات رسانه‌ای دشمن نقش مؤثرتری ایفا کنند تا میزان آگاهی مردم نیز افزایش یابد.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با اشاره به جزئیات برگزاری ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در گیلان تصریح کرد: جشنواره امسال با ۱۰ محوریت جهش تولید و اقتصاد مقاومتی،
بصیرت و دشمن‌شناسی، مبارزه با تروریسم و خروج آمریکا از منطقه، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مؤمنانه، ۴۰ سالگی دفاع مقدس و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدامی، امیدآفرینی و محور بومی فرصت‌ها و معضلات برنج و چای استان است.

پارسا با اشاره به نقش ویژه ششمین جشنواره ابوذر در این ایام، گفت: ششمین جشنواره ابوذر امسال در قالب تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مقاله، عکس، اینفوگرافیک، کاریکاتور، فیلم و موشن‌گرافیک برگزار می‌شود که انتظار می‌رود بتوانیم آثار ماندگاری را به نمایش بگذاریم.

وی با اذعان به ارتقای کیفی آثار هرسال نسبت به سال ماقبل گفت: آثار ارسالی به جشنواره سال گذشته نسبت به سال ۹۷ کیفیت بهتری داشتند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه تاریخ اختتامیه جشنواره ابوذر افزود: آخرین‌مهلت ارسال آثار تاریخ ۳۰ آذر است و مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره ابوذر در تاریخ ۲۱ دی ۹۹ که روز قشر بسیج رسانه است برگزار می‌شود.

پارسا با بیان اینکه هر خبرنگار می‌تواند در هر محور تا پنج اثر ارسال کند، گفت: خبرنگاران می‌توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس Www.aboozarha.com ارسال کنند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا