آخرین خبرهاتدبیر ورزشی

اقدام شبکه اجتماعی بارسلونا علیه لیونل مسی

قهر اینستاگرامی بارسا با مسی؛ همه پل‌ها خراب شده

تدبیرشرق/بررسی حساب اینستاگرامی باشگاه بارسلونا در دو سه هفته اخیر، نکته مهمی را برجسته می کند که نشانگر میزان عصبانیت کاتالان‌ها از اقدام لیونل مسی مبنی بر درخواست جدایی از باشگاه است.

حساب اینستاگرام رسمی باشگاه بارسلونا که معمولاً اصلی‌ترین محتوای تولیدی اش به لئو مسی برمی گشت و او را به عنوان محور همه فعالیت‌های خود قرار داده بود از بعد از شکست تاریخی 8-2 مقابل بایرن مونیخ تا امروز دیگر نه پستی درباره مسی کار کرده و نه در استوری های اینستاگرامی اش نشانی از ابرستاره آرژانتینی به چشم می خورد.

آخرین پست باشگاه بارسلونا که عکسی از مسی در آن دیده می‌شود پستی است درباره شکست 8-2 مقابل بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان. در این پست باشگاه بارسلونا تصویری از مسی و توماس مولر در حال نبرد در میدان آمده و در زیر این عکس نتیجه بازی یعنی 8-2 به تصویر کشیده شده.

تاریخ انتشار این پست اینستاگرامی روز 15 آگوست یعنی 25 مردادماه است. در 18 روزی که از این تاریخ گذشته برای اولین بار در تاریخچه صفحه اینستاگرامی بارسا هیچ پست یا استوری‌ای منتشر نشده که مسی در آن حضور داشته باشد.

حساب اینستاگرامی بارسلونا از آن زمان تا امروز 41 پست اینستاگرامی و تعداد زیادی استوری منتشر کرده که در هیچکدام از آنها نه تصویری از مسی دیده می‌شود و نه در هیچ متنی به او ارجاع داده شده است.

در روزهای بعد از 25 مرداد حساب اینستاگرام بارسلونا ابتدا همانطور که انتظار می‌رود به منصوب شدن رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا پرداخته و بعد از آن هم با سکوتی عجیب درباره تنش در رابطه اش با مسی تنها به دنبال کردن چند نفر از بازیکنان بارسا، معرفی جوانان، معرفی تیم زنان باشگاه، آکادمی لاماسیا و مسائل دیگر پرداخته.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا