آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

حسین توسلی مدیر گروه دوبلاژ هفت رشت اعلام کرد؛ فیلم سینمایی شیرشاه کاری از گروه دوبلاژ هفت در تلویریون اینترنتی کاناپه منتشر شد

شیرشاهفیلم سینمایی شیرشاه دوبله شده در گروه دوبلاژ آموزشگاه سینمایی هفت رشت در شبکه اینترنتی کاناپه منتشر شد.

حسین توسلی مدیر گروه دوبلاژ هفت با اعلام این خبر افزود: این اثر بزودی از طریق تلویریون اینترنتی فیلم نت نیز عرضه خواهد شد و از این پس علاقمندان می توانند آثار دوبله شده گروه هفت را از این دو وی او دی ملاحظه نمایند. ما در کنار گروههای دیگری که در تهران فعالیت می کنند، از معدود شهرستان هایی هستیم که آثار دوبله شده ما در این تلویزیون های اینترنتی پخش می شود. تلویزیون‌ اینترنتی کاناپه هم بصورت سایت و اپلیکیشن در دسترس است که اپ آن از طریق برنامه بازار قابل دانلود می باشد.
وی ادامه داد: گروه دوبلاژ هفت از پایه آغاز شده و به سطح حرفه ای رسیده و تماما هنرجویان آموزشگاه هفت بوده اند که با کسب تجربه، هم اکنون به صورت حرفه ای در سطح کشور آثار خود را ارائه می دهند. همچنین بزودی دوبله زنده آثار سینمایی را به صورت زنده و اینترنتی برای مردم ارائه خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت های گروه دوبلاژ هفت به سمت کشوری شدن پیش می رود افزود: بعد از دوبله شیرشاه که کاری از کمپانی دیزنی بود و با استقبال بسیار خوبی از سوی علاقمندان مواجه شد، مخاطبین از ما انتظار دارند آثار مطرح دیگری را از این کمپانی معروف جهانی عرضه کنیم. دیزنی بزودی دو کار از آثار جدیدش را به شکل پخش تلویزیونی و خانگی عرضه خواهد کرد که کار ترجمه اختصاصی و کارهای فنی آن در حال انجام است. اثر سینمایی زیبای ایوان یکی از این آثار است که بزودی به طور اختصاصی توسط گروه دوبلاژ هفت در اپلیکیشن های کاناپه و فیلم نت عرضه خواهد شد.
توسلی افزود: در آینده نزدیک یک مسابقه دوبلاژ استانی و یک مسابقه کشوری نیز برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم چهره های مستعد عرصه دوبله را شناسایی و معرفی کنیم. هدف این است که با کمک و یاری این عزیزان آثار زیبایی را برای ارائه در سطح کشور آماده کنیم.

/بازباران

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا