آخرین خبرهااستان ها

گام هایی اصولی برای تثبیت اشتغال کشاورزان با احداث سردهنه ها ، برداشته شد

استاندار گیلان در حاشیه افتتاح پروژه آب منطقه ای گیلان در شفت عنوان کرد:

تدبیرشرق/استاندار گیلان گفت: با احداث سردهنه های کشاورزی، گام هایی اصولی برای تثبیت اشتغال کشاورزان منطقه برداشته شده است.

دکتر ارسلان زارع در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان شفت در گفت وگو با خبرنگاران؛ پروژه احداث سردهنه ها توسط آب منطقه ای را در راستای تثبیت اشتغال کشاورزان این خطه عنوان و خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته بالغ بر ۵۰ پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان شفت با اعتباری افزون بر ۲۵ میلیارد تومان طی هفته دولت مورد بهره برداری قرار گرفته و یا طی روزهای آتی افتتاح می‌شود.

  استاندار گیلان اظهار کرد: کوشش می کنیم تا با تزریق اعتبارات بیشتر و پیگیری از طریق کارگروه ویژه که با این موضوع تشکیل شده، بخش هایی از مشکلات را برطرف کنیم.
 دکتر زارع افزود: بنای ما بر این است تا درخصوص طرح‌هایی که امکانپذیر است علاوه بر اعتبارات استانی از ردیف های ملی نیز بهره بگیریم.
 وی درخاتمه سخنانش ابراز امیدواری کرد که در فضای همدلی، وحدت، انسجام و مشارکت و حمایت خوب مردمی زمینه ساز توفیقات بیشتر برای آحاد جامعه باشیم.
با حضور دکتر ارسلان زارع عصر روزچهارشنبه پنجم شهریور ماه ، سه سر دهنه تامین آب مورد نیاز کشاورزی با هزینه ۱۲ میلیارد ریال به صورت همزمان در روستای لیوندان بخش احمدسرگوراب شهرستان شفت به بهره‌برداری رسید.با افتتاح این سردهنه ها آب کشاورزی بیش از دو هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری منطقه تامین می شود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا