آخرین خبرهااستان ها

افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی و گردشگری در ماسال | توسعه اشتغال شهرستان ماسال با رونق گردشگری

با حضور استاندار گیلان؛

تدبیرشرق/ارسلان زارع ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان ماسال، اظهار کرد: خرسندم که در مناسبت هفته بزرگداشت دولت پروژه های خوبی از دهه فجر سال گذشته تاکنون، آماده افتتاح و بهره برداری شده است.

وی اعتبار پروژه های افتتاح شده امروز را حدود ۲۱ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اینکه پروژه های مورد بهره برداری در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و شعار راهبردی جهش تولید باشد و زمینه اشتغال و فعالیت اقتصادی و معیشتی مردم را فراهم کند، ارزشمند است.

نماینده عالی دولت در گیلان به بهره برداری از پروژه افتتاح هتل در راستای توسعه‌ اهداف گردشگری اشاره کرد و گفت: اگرچه به واسطه شیوع کرونا توصیه هایی مبنی بر خودداری از مسافرت در این زمان از سال داریم اما به یقین پس از فروکش کردن این ویروس، یکی از مهمترین رویکردها و مسیرهای اثرگذار توسعه اشتغال شهرستان ماسال، موضوع گردشگری است.

وی روستاییان را از اقشار موثر در فرایند تولید جامعه توصیف کرد و با اشاره به تعریف پروژه های خدمات رسانی به این عزیزان در تمامی شهرستان ها، خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن نقش ویژه ای در اجرای این پروژه ها داشته که در شهرستان ماسال نیز به لحاظ شاخص عملکرد خوبی داشتند.

استاندار گیلان گفت: بنیاد مسکن به این مناسبت بالغ بر یکصد میلیارد تومان اجرای پروژه داشته که تقدیم مردم شده است.

 

افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی و گردشگری در ماسال

در ادامه برنامه‌های چهارمین روز از هفته دولت ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار، ۱۰ پروژه گردشگری و عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۶ میلیارد ریال در شهرستان ماسال مورد بهره برداری قرار گرفت.
این پروژه ها شامل افتتاح هتل در شهر ماسال با سرمایه گذاری ۱۶۰ میلیارد ریال بخش خصوصی، افتتاح شش پروژه عمرانی شهری به صورت همزمان با هزینه ۳۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و افتتاح سه پروژه آسفالت راه روستایی به صورت همزمان در روستای چسلی با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال است.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا