آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

پلی‌آف باید به صورت رفت‌وبرگشت برگزار شود

پلی‌آفمدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با بیان اینکه طبق اساس‌نامه سازمان لیگ، بازی‌های پلی‌آف باید به صورت رفت‌وبرگشت برگزار شود، گفت: تیم فوتبال شهرداری آستارا در بازی پلی‌آف مقابل پاس همدان به دنبال حق قانونی خود بوده و به‌هیچ‌وجه رضایت به تک‌بازی نمی‌دهد.

آرش بابلیان با بیان اینکه طبق اساس‌نامه سازمان لیگ، بازی‌های پلی‌آف باید به صورت رفت‌وبرگشت برگزار شود، اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری آستارا در بازی پلی‌آف مقابل پاس همدان به دنبال حق قانونی خود بوده و به‌هیچ‌وجه رضایت به تک‌بازی نمی‌دهد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری آستارا با انتقاد از اقدام تیم همدانی‌ بیان کرد: سیاسیون استان همدان در تلاش هستند تا بازی پلی‌آف پاس همدان با شهرداری به صورت تک‌بازی آن هم در تهران برگزار شود و عدم‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی را بهانه قرار داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه تیم فوتبال شهرداری آستارا در تمام بازی‌های خود پروتکل‌های بهداشتی را به نحو احسن رعایت کرده است، بیان کرد: درخصوص این اقدام همدانی‌ها به سازمان لیگ فوتبال اعتراض‌شده و در صورت تک بازی شدن، تیم فوتبال شهرداری بازی را قبول نمی‌کند.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با کسب عنوان نائب‌قهرمانی گروه یک لیگ دسته دو کشور، جواز حضور در بازی پلی‌آف لیگ آزادگان دسته یک فوتبال ایران را به دست آورده که قرار است در برابر تیم فوتبال پاس همدان قرار بگیرد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا