آخرین خبرها

مدیرعامل سپیدرود رشت: بازیکنان جدید با نظر کادر فنی تیم جذب می شوند

میرشهاب مومنی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تاکنون چند بازیکن جدید را جذب کرده ایم و همچنین چند بازیکن این تیم نیز با نظر کادر فنی قرارداد خود را دوباره تمدید کردند.
وی خاطرنشان کرد : هم اکنون نیز با چند بازیکن مطرح دیگر در حال مذاکره هستیم و پس از نهایی شدن حضور آنان در سپیدرود رشت ، اسامی آنان را اعلام می کنیم.
مومنی در مورد شایعه حضور خلعتبری در سپیدرود رشت نیز گفت: خلعتبری یکی از بازیکنان بسیار ارزنده کشور محسوب می شود اما ما در پست مهاجم ، دو بازیکن را جذب کرده ایم و دیگر نمی توانیم خلعتبری را جذب کنیم.
مدیرعامل موقت سپیدرود رشت همچنین در مورد آخرین وضعیت واگذاری این تیم خاطرنشان کرد: علاوه بر شهرداری رشت ، چند شرکت دیگر نیز خواهان سپیدرود هستند.
مومنی اضافه کرد: ما نیز در تلاش هستیم تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم و هر فرد یا شرکتی که خواهان در اختیار گرفتن سپیدرود رشت است ، باید شرایط ما را قبول کند.
وی یادآور شد: سپیدورد رشت با همین نام و موجودیت کادرفنی و بازیکنان واگذار خواهد شد که همین موارد مهمترین شرایط ما محسوب می شود.
مومنی در خاتمه اظهار کرد : خوشبختانه سپیدرود یکی از تیم هایی است که هواداران زیای دارد و طرفداران می توانند از طریق سامانه 309013 با ارسال عدد 2 ، به سپیدرود رشت کمک کنند و یا از طریق موسسه مالی اعتباری کوثر با افتتاح حساب و انجام عملیات بانکی به تیم خود کمک کنند که با انجام هر تراکنش ، به تیم سپیدرود رشت کمک می شود.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا