آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

رئیس سازمان صمت گیلان: تکمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام، اولویت اول کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع گیلان است/ رتبه سوم کشوری گیلان در تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید

رونق تولیدرئیس سازمان صمت گیلان گفت : تکمیل واحدهای صنعتی نیمه تمام، اولویت اول کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع گیلان است.

 به گزارش تدبیرشرق ؛ فرهاد دلق پوش در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استانداری گیلان گفت: اولویت در برنامه های کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید؛ حمایت برای تکمیل واحدهای تولیدی نیمه تمام مشکل دار و ایجاد واحدهای جدید در گام بعدی می باشد.

رئیس سازمان صمت گیلان افزود: لازم است سرمایه در گردش برای تامین مواد اولیه به واحدهایی که نیاز مبرم دارند تا در صف تولید باقی بمانند و در روند تولید دچار بحران نشوند وظیفه ماست تا با پشتیبانی همه مدیران اجرایی دست اندرکار آنها را در جهت جهش تولید پایدار و چرخه تولید پویا تر از گذشته حمایت نماییم.

وی از کسب رتبه سوم کشوری در تعداد پرداخت تسهیلات در قالب رونق تولید به واحدهای تولیدی سخن گفت و اظهار داشت: تاکنون به هزار 703 واحد بر اساس مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گیلان، تسهیلاتی بیش از هزار 591 میلیارد تومان پرداخت شده است.

دکتر دلق پوش با اشاره به مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی در جریان ویروس کرونا و همچنین تحریم های ظالمانه که باعث بروز مشکلات اقتصادی بر واحدهای صنعتی شده عنوان داشت: با توجه به کاهش ظرفیت برخی واحدهای تولیدی و مشکلات فروش و تامین مواد اولیه در این برهه حساس اقتصادی جامعه، در خصوص دریافت مالیات از واحدهای صنعتی تقاضای مساعدت و همکاری دو سویه از امور مالیاتی را داریم تا انشاءا.. هر دو طرف به اهداف خود دست یابند.

گفتنی است در این جلسه از مشکلات 4 واحد صنعتی که اغلب مشکلات زیرساختی داشتند مورد بررسی اعضای کارگروه قرار گرفت و راهکارهای مناسب ارائه گردید.

/برنا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا