آخرین خبرهااسلایدرتدبیر ورزشیخبر داغ

پیکان و گل‌گهر با شکست رقبا، پارس جنوبی را به سقوط نزدیک کردند/ تراکتور و فولاد متوقف شدند

با برتری تیم‌های فوتبال پیکان و گل‌گهر سیرجان، پارس جنوبی به جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال سقوط کرد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته بیست‌وهشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار همزمان به پایان رسید که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است: * فولاد خوزستان صفر - سایپای تهران صفر اخطار: روزبه شاه‌علی دوست از سایپا لوسیانو پریرا از فولاد در دقیقه 58 یک پنالتی از دست داد. * شاهین شهرداری بوشهر صفر - تراکتور تبریز صفر اخطار: محمد سلطانی‌مهر از شاهین و اشکان دژاگه و رضا شکاری از تراکتور * پیکان تهران یک - صنعت نفت آبادان صفر گل: جلال‌الدین علی‌محمدی (51) اخطار: فراز امامعلی از پیکان * نفت مسجدسلیمان 2 - گل‌گهر سیرجان 3 گل‌ها: صادق صادقی بابااحمدی (15) و حسین ابراهیمی (27) برای نفت و رضا محمودآبادی (2)، بهنام برزای (64 و 80) برای گل‌گهر اخطار: میثم نقی‌زاده و حسین ابراهیمی از نفت مسجدسلیمان و یوسف وکیا از گل‌گهر سیرجان گل‌گهر سیرجان که در دیداری پُرگل و پُرهیجان از سد نفت گذشت، به جایگاه یازدهم جدول صعود کرد. پیکان هم با 27 امتیاز تا رتبه سیزدهم جدول بالا آمد تا پارس‌جنوبی به رده پانزدهم جدول برسد و به سقوط نزدیک‌تر شود. فولاد هم فرصت صعود به جایگاه سوم را از دست داد و در رتبه چهارم جدول باقی ماند. تراکتور و شاهین هم با تساوی که مقابل یکدیگر به دست آوردند، به ترتیب در رده‌های سوم و شانزدهم جدول باقی ماندند. با برتری تیم‌های فوتبال پیکان و گل‌گهر سیرجان، پارس جنوبی به جایگاه پانزدهم جدول لیگ برتر فوتبال سقوط کرد.

به گزارش تدبیرشرق؛ هفته بیست‌وهشتم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 20:30 امشب (دوشنبه) با برگزاری چهار دیدار همزمان به پایان رسید که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

* فولاد خوزستان صفر – سایپای تهران صفر
اخطار: روزبه شاه‌علی دوست از سایپا
لوسیانو پریرا از فولاد در دقیقه 58 یک پنالتی از دست داد.

* شاهین شهرداری بوشهر صفر – تراکتور تبریز صفر
اخطار: محمد سلطانی‌مهر از شاهین و اشکان دژاگه و رضا شکاری از تراکتور

* پیکان تهران یک – صنعت نفت آبادان صفر
گل: جلال‌الدین علی‌محمدی (51)
اخطار: فراز امامعلی از پیکان

* نفت مسجدسلیمان 2 – گل‌گهر سیرجان 3
گل‌ها: صادق صادقی بابااحمدی (15) و حسین ابراهیمی (27) برای نفت و رضا محمودآبادی (2)، بهنام برزای (64 و 80) برای گل‌گهر
اخطار: میثم نقی‌زاده و حسین ابراهیمی از نفت مسجدسلیمان و یوسف وکیا از گل‌گهر سیرجان

گل‌گهر سیرجان که در دیداری پُرگل و پُرهیجان از سد نفت گذشت، به جایگاه یازدهم جدول صعود کرد. پیکان هم با 27 امتیاز تا رتبه سیزدهم جدول بالا آمد تا پارس‌جنوبی به رده پانزدهم جدول برسد و به سقوط نزدیک‌تر شود. فولاد هم فرصت صعود به جایگاه سوم را از دست داد و در رتبه چهارم جدول باقی ماند. تراکتور و شاهین هم با تساوی که مقابل یکدیگر به دست آوردند، به ترتیب در رده‌های سوم و شانزدهم جدول باقی ماندند.

/خبرآنلاین

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا