آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدرخبر داغ

شهردار لنگرود خبر داد: بی خطر سازی ۷۰ درصد از زباله های شهر

زباله های شهربه گزارش تدبیرشرق، شهردار لنگرود درآیین تجلیل از اصحاب رسانه با بیان اینکه برنامه های کوتاه مدت شهرداری انجام شده و میان مدت و بلند مدت نیز در حال انجام است، از انعقاد قرارداد ۱۵ میلیاردی آسفالت معابر شهر خبر داد و اظهار کرد: تاکنون معادل ۱۰ میلیارد تومان آن اجرایی شده است.

سید مهدی رجایی با اشاره به بازسازی ۸۰ درصد از پیاده روهای قدیمی سطح شهر گفت: زمین رو به روی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به تفرجگاه تبدیل می شود.
وی با اشاره به اتمام فاز اول احداث کارخانه کمپوست افزود: این کارخانه با انجام برق رسانی آماده بهره برداری بوده و فاز دوم نیز توسط پیمانکار فعلی اجرایی می شود.
شهردار لنگرود از خریداری ۱۰ میلیارد تومان دستگاه و ماشین آلات کارخانه کمپوست خبر داد و گفت: زباله های تر و خشک از یکدیگر جدا شده و زباله های تر تبدیل به کود می شوند.
رجایی با بیان اینکه کارخانه کمپوست لنگرود با تکنولوژی روز دنیا احداث شده، از بی خطر سازی ۷۰ درصد زباله های شهر خبر داد.
وی با اشاره به لایروبی رودخانه ها اظهار کرد: این اقدام با دستگاه حرفه ای انجام و پس از پایان عملیات لایروبی اسکله قایق سواری احداث می شود.
شهردار لنگرود با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا، شهرداری لنگرود در کنار مردم بودخاطر نشان کرد: ضدعفونی و گندزدایی معابر، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی، توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی از جمله این اقدامات بود.
رجایی با اشاره به پرداخت مطالبات ۶۰ نفر از پرسنل بازنشسته شهرداری و بازنشستگی سالانه ۲۰ نفر از کارکنان گفت: امسال ۲۰ نفر دیگر بازنشسته می شوند.
وی همچنین از پرداخت ۳ میلیارد تومان دیون شهرداری خبر داد و گفت: تاکنون تمام مطالبات از سوی شهرداری پرداخت شده است.
به گفته این مسئول، شهرداری لنگرود در زمینه بیمه نیز بدهی عقب مانده ندارد و ۴ میلیارد تومان بدهی بیمه که در آغاز دوره پنجم شورا وجود داشت نیز پرداخت شده است.
شهردار لنگرود با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی و ورزشی گفت: مشتاق به حضور تیم والیبال در لیگ دسته اول بودیم و به دنبال احداث زمین والیبال ساحلی و بسکتبال خیابانی هستیم.
رجایی با اشاره به انجام ممیزی املاک پس از ۲۰ سال تصریح کرد: در زمینه تفکیک زباله فرهنگسازی این موضوع از مدارس آغاز شده است.
وی سپس با اهدای گل و لوح سپاس از خبرنگاران‌حاضر در جلسه قدردانی کرد.
این نشست با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده بود.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا