آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

احمد رمضانپور نرگسی با تبريك روز خبرنگار: بالارفتن آگاهی مردم شرط استواری مردم‌سالاری در جامعه‌ است

روز خبرنگاررییس شورای اسلامی شهر رشت در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت. به گزارش خبر راست، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، «احمد رمضانپور نرگسی» در این پیام، خبرنگاری را جهاد برای صیانت از حقیقت

رییس شورای اسلامی شهر رشت در پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران تبریک گفت.

به گزارشگزا نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت، «احمد رمضانپور نرگسی» در این پیام، خبرنگاری را جهاد برای صیانت از حقیقت دانسته و اضافه کرده است؛

ارتقاء سطح آگاهی افراد جامعه به منظور نیل به رشد و تعالی در راستای تحقق اهداف کلان کشور و تحقق مردم سالاری در جامعه از ضروریات غیر قابل انکارِ مدنیت و مسؤولیت اجتماعی است و در این مسیر، همت آنان که با درایت و جسارت، به قصد اعتلای میهن و حفظ استقلال و آزادی کشور، قلم در دست می گیرند شایسته قدردانی و سپاسگزاری است.

رییس شورای شهر رشت در بخش دیگری از این پیام آورده است:

از سویی دیگر، نام نهادن سالروز شهادت «شهید محمود صارمی» به عنوان روز خبرنگار، خود گواهی آشکاراست بر این حقیقت که راویان بی منت حقیقت، با مجاهدت بی دریغ در حفظ حرمت قلم و حراست بی وقفه از امید و اعتماد مردم، از چه جایگاه سترگ و ارزشمندی در این میان برخوردارند.

بدینوسیله ضمن تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، همراهی ارزشمندتان در انعکاس عملکردها و نیز تنویر افکار عمومی بر خدمات ” این نهاد برخواسته از آراء مردم ” را ارج نهاده و امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج)، در تحقق اهداف عالیه نظام مقدس اسلامی و استقرار سازوکار شفاف سازی و جلب اعتماد عمومی موفق و پایدار باشید . صراحت کلامتان پردوام و صداقت قلمتان مستدام.

/خبرراست

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا