آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

مدیریت شهری هیچگاه از همکاری خبرنگاران بی نیاز نیست

روزخبرنگارمدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت با انتشار پیامی به مناسبت “روز خبرنگار” رابطه مدیریت شهری را با خبرنگاران رابطه ای عمیق، گسترده و دو جانبه در جهت منافع شهر و شهروندان بر شمرد.

گزارش تدبیرشرق، علیرضا قانع در پیام خود خطاب به خبرنگاران تاکید کرده است: هیچ دستگاه و تشکیلات اداری نمی تواند بگوید از ایجاد و برقراری ارتباط با خبرنگاران بی نیاز است و به همین دلیل مدیریت شهری نیز همواره برای اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و فرهنگسازی نیازمند همکاری متقابل رسانه های گروهی با شهرداری رشت است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن “روز خبرنگار” تاکید کرد: خبرنگاران به دلیل شغل پراهمیت خود دارای رسالتی بزرگ در جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی بخشی به جامعه هستند و افکار عمومی نیز دائماً رفتار و اعمال آنها را قضاوت می کند تا به صدق گفتار و نوشتار یک خبرنگار ایمان بیاورد.

قانع تاکید کرد: خبرنگاران و قلم به دستانی در وادی خدمت می توانند موفق شوند که کارشان با صداقت و صراحت درجهت برقراری جریان زنده و آزاد اطلاعات و با تکیه بر امانتداری و شجاعت همراه بوده و بتوانند اعتماد و اطمینان مردم را جلب کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضمن اینکه “روز خبرنگار” را به فال نیک گرفته و به همه خبرنگاران شهرمان تبریک می گویم امیدوارم رابطه خبرنگاران شهرباران روز به روز با مدیریت شهری دوام و قوام یابد تا از حاصل و نتیجه این ارتباطات، شهروندان شهر رشت بیش از پیش بهره ببرند و شهر رشت را نیز روز به روز هر چه بیشتر به پیشرفت، توسعه و آبادانی برسد.

به یقین اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات شهرمان، می توانند تاثیراتی به مراتب بزرگ و گسترده در تحقق آرمان های توسعه ای شهر رشت داشته باشند که به همین دلیل امیدواریم همه اعضای جامعه رسانه ای شهرباران با به کارگیری نیروها و امکانات خود هر چه بیشتر و بهتر برای توسعه و پیشرفت این شهر فرهنگی تلاش کنند و شهرمان بهتر از گذشته همچون نگینی در کشور پهناور ایران بدرخشد.

/rasht.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا