آخرین خبرهااسلایدرخبر داغفرهنگی و هنری

بازگشت رامبد جوان به تلویزیون با خنداننده شو ۳

رامبد جوانرامبد جوان در صفحه شخصی خود نوشت: با عذرخواهی از همه‌ی عزیزانی که در استندآپ‌شو با ما همراه بودن، داور‌های محترم سرکار خانم ویشکا آسایش و سروش صحت عزیز، همه همکاران و عوامل پشت صحنه، تمام شرکت‌کننده‌های محترم و دوستانی که برای شرکت در مسابقه ویدیو ارسال کرده بودن، اسپانسر‌های محترم و تماشاچیانی که منتظر پخش برنامه بودن، مسابقه‌ی اینترنتی استندآپ شو تعطیل شد و احتمالا به خندوانه که حدودای آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می‌شه. با نام خنداننده شوی ۳ و البته بزرگتر و خفن‌تر و با فرصت بیشتر برای کمدین‌های جوان.

رامبد جوان با برنامه خنداننده شو ۳ به تلویزیون باز می‌گردد.

به گزارش انتخاب، در روز‌های اخیر خبر تولید برنامه استند آپ شو توسط رامبد جوان مطرح شد که این هنرمند در صفحه شخصی خود درباره آن نوشت:

۱- با عذرخواهی از همه‌ی عزیزانی که در استندآپ‌شو با ما همراه بودن، داور‌های محترم سرکار خانم ویشکا آسایش و سروش صحت عزیز، همه همکاران و عوامل پشت صحنه، تمام شرکت‌کننده‌های محترم و دوستانی که برای شرکت در مسابقه ویدیو ارسال کرده بودن، اسپانسر‌های محترم و تماشاچیانی که منتظر پخش برنامه بودن، مسابقه‌ی اینترنتی استندآپ شو تعطیل شد و احتمالا به خندوانه که حدودای آبان ماه پخش خواهد شد منتقل می‌شه. با نام خنداننده شوی ۳ و البته بزرگتر و خفن‌تر و با فرصت بیشتر برای کمدین‌های جوان.

به احتمال زیاد به تعداد پذیرفته‌شدگان هم اضافه خواهد شد. چه جوریش رو بعدا می‌گم..

۲- سریالی رو برای نمایش خانگی خواهم ساخت به اسم “شاخ” که ماجرای شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان و پرانرژی و مصممه. دیرتر اطلاعات بیشتر بهتون خواهم داد. یکی از نکات جذابش اینه که ۵ تا جوان ۲۰ تا ۲۵ سال که هنوز هیچ‌کدوم پا به جهان حرفه‌ای نذاشتن نقش‌های اصلی رو بازی خواهند کرد. همچنان مشغول تست گرفتن از هنرجو‌های بازیگری و البته نوازندگان جوان هستیم. (این راه فعلا ادامه داره).

۳-فاجعه‌ی بیروت یه اتفاق غم‌انگیز دیگه‌س در این دوران پر از ترس و نگرانی کرونا و فقر و بیکاری و تلخی‌های داخلی و خارجی. اینکه حالا موضعمون نسبت به جمعیت بزرگی از آدم‌های بیگناه پر از غیظ و خشم سیاسی و … باشه هم غیر انسانیه و ترسناک..

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا