آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

فرماندار املش؛ املش (رکورد بیشترین بارش) حدود ۴۰۰ میلیمتر دریک شبانه روز / بازسازی پل موقت رانکوه املش در کمتر از ۱۲ ساعت

بارشفرماندار املش با اشاره به بارش باران بی سابقه ای که در طی دوشنبه و سه شنبه به مدت ۱۸ ساعت که حدود ۴۰۰ میلی‌متر بوده است گفت: بارش باران اخیر در شهرستان املش بنا به اظهارات مقامات هواشناسی در چهل سال اخیر بی سابقه بوده است.

وی افزود: طبیعی است که این حجم باران در این بازه ی زمانی خسارت‌هایی را بر جای بگذارد ولی خوشبختانه از نظر جانی و حتی آسیب دیدگی ،هیچ موردی نداشتیم.

رنجبر خاطر نشان کرد: تعدادی راه دسترسی و راه روستایی و یک پل موقت در رانکوه آسیب دیده که با تلاش دست اندرکاران، راه دسترسی در کنار این پل موقت در کوتاهترین زمان آماده ی بهره‌برداری شد.

به گفته ی فرماندار شهرستان املش،تمامی پل هایی که در چند ماه اخیر بخوبی مرمت شده بود ‌به هیچ عنوان آسیب ندیدند.

وی خاطرنشان کرد: بارش این حجم باران خسارتهایی به بخش های مختلف وارد کرده است که توسط کارشناسان دستگاه های اجرایی مختلف در حال ارزیابی می باشند تا در اسرع وقت خسارت‌های برآورد شده به آسیب دیدگان پرداخت شود.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان در ادامه افزود: پُل موقت(آبنمای) رانکوه که به دلیل بارش باران های بی سابقه اخیر دچار تخریب گردیده و راه مواصلاتی ۵ روستا با جمعیتی حدود ۲۰۰۰ خانوار را مسدود کرده بود روز قبل به همت فرماندار ، بخشدار، راهداری استان و شهرستان و باحضور مهندس مرادی مدیرکل مدیریت بحران و دکتر مرادی مدیرکل راهداری استان باز و هم اکنون عبور و مرور در آن جریان دارد.

در این راستا محمد رنجبر فرماندار و ضمن تقدیر و تشکر از مدیران کل مدیریت بحران استانداری و مدیرکل راهداری و همه دست اندرکارانی که با نهایت تلاش و دلسوزی باعث بازگشایی فوری این پُل موقت گردیدند ابراز امیدواری کرد: ان شاالله به زودی نسبت به تثبیت و پایداری پل موقت و کنارگذر رانکوه اقداماتی انجام و نتیجه آن به اطلاع همگان خواهد رسید.

/رانکوه نیوز

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا