آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغسیاسی

دستور استاندار گیلان برای تأمین اعتبار بیمه تکمیلی خبرنگاران

بیمه تکمیلی خبرنگارانمدیر روابط عمومی استانداری گیلان با اشاره به دیدار مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان با استاندار گیلان گفت: در این دیدار استاندار دستور تأمین اعتبار برای پرداخت بیمه تکمیلی خبرنگاران گیلان و نیز تصفیه بدهی مالیاتی خانه مطبوعات استان را داد.

به گزارش تدبیرشرق, امیرحسین کبیری با اشاره به دیدار مدیرعامل خانه مطبوعات گیلان و یکی از اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان با ارسلان زارع نماینده عالی دولت در استان در آستانه روز خبرنگار اظهار کرد: در این دیدار از تلاش‌های مستمر اهالی رسانه در اطلاع‌رسانی عمومی و پیگیری برای حل مشکلات موجود در جامعه قدردانی شد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در جامعه امروز و نقش تأثیرگذار آن در بین مردم گفت: رویکرد تعاملی رسانه‌های استان، همسویی با راهبردهای توسعه‌ای گیلان بوده و نقش اثرگذار آن‌ها در آگاهی افزایی جامعه ازجمله موضوعاتی بود که مورد تأکید استاندار قرار گرفت.

به گفته مدیر روابط عمومی استانداری گیلان، تأمین اعتبار برای پرداخت بیمه تکمیلی خبرنگاران گیلان و نیز تصفیه بدهی مالیاتی خانه مطبوعات استان که به یکی از چالش‌های مهم برای این نهاد صنفی تبدیل‌شده بود، ازجمله نتایج این دیدار بوده است.

وی با اشاره به دلیل عدم برگزاری مراسم تجلیل از اصحاب رسانه بیان کرد: مراسم بزرگ تجلیل از خبرنگاران که طی سال‌های گذشته با دعوت از حدود ۵۰۰ نفر از تلاشگران عرصه رسانه و با حضور استاندار گیلان برگزار می‌شد، امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار نخواهد شد.

کبیری اتخاذ این تصمیم را مطابق با ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت کرونا دانست و تصریح کرد: برگزار نشدن مراسم تجلیل، به معنای نادیده گرفتن تلاش‌های فعالان رسانه‌ای استان نیست و پیشنهاد می‌کنم دستگاه‌ها و نهادها، به‌طور شایسته و در قالب دیدارهای فردی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از خبرنگاران و کوشش‌های آنان قدردانی کنند.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا