آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

درخواست جمعی از رسانه ها و فعالین اجتماعی از اعضای شورای شهر رشت؛ از عضویت افراد شائبه دار در کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری ها جلوگیری کنید

افراد شائبه دارجمعی از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالین اجتماعی پیش از انتخاب اعضای کمیسیون های شورای شهر رشت در روز چهارشنبه خواستار آن هستند تا رئیس و اعضای شورای پنجم در سال پایانی خدمتشان از عضویت افراد شائبه دار در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها جلوگیری به عمل آورند.

در سالیان اخیر با توجه به فعالیت های شوراهای شهر و روستا گاه و بی گاه شاهد بروز اتفاقاتی هستیم که در نهایت سبب دلسردی مردم جامعه از ایجاد آن شده است.
بخشی از این اتفاقات از سوی تعدادی از اعضای شوراها اتفاق افتاده که در اکثر موارد نیز با برخورد نهادهای قانونی و نظارتی همراه بوده است. در این میان حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس محترم قوه قضائیه تأکیداتی بر روی موضوع سوت زنی ها و ارائه آزادی بیشتر به رسانه‌ها در برخورد با فساد داشته اند.
حال اما در این راستا جمعی از اصحاب رسانه، خبرنگاران و فعالین اجتماعی پیش از انتخاب اعضای کمیسیون های شورای شهر رشت در روز چهارشنبه خواستار آن هستند تا رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در دوره پنجم و سال پایانی خدمتشان از عضویت افراد شائبه دار در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها جلوگیری به عمل آورند تا مایه آبروریزی جمع شورا با دلال گری عضوی به خصوص در بنگاههای ملکی بالای شهر ایجاد نگردد.
لازم به ذکر است انتشار این درخواست در فضای مجازی و رسانه ها به معنای موافقت و درخواست آن توسط رسانه ها و فعالین اجتماعی می باشد.
شایان ذکر است کمیسیون ماده ۱۰۰ مرجعی برای جلوگیری و رسیدگی به تخلفات ساختمانی از لحاظ مباحث ایمنی و شهرسازی است.
این کمیسیون متشکل از نمایندگان شورای شهر، دادگستری و فرمانداری است که حق رای دارند و دبیرخانه آن در شهرداری استقرار دارد.

/گیل خبر

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا