آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

پس از آمریکایی خواندن اصلاح طلبان از سوی نماینده رشت؛ رمضانپور نرگسی: هرکس به اندازه عقل خود حرف می زند

اصلاح طلباناحمد رمضانپور نرگسی، رییس شورای اصلاح‌طلبان استان گیلان در واکنش به صحبت‌های محمدرضا احمدی سنگری اظهار کرد: پیامبر خدا، حضرت محمد(ص) می فرمایند: «کلموا الناس علی قدر عقولهم» هرکس به اندازه عقل و معرفت خود حرف می‌زند.

محمدرضا احمدی سنگری، نماینده مردم رشت در گفتگویی اعلام کرد که اصلاح‌طلبان نگاهشان به جیب آمریکاست؛ تنها کسی هستم که اصلاح‌طلبان را آمریکایی فرض می‌کنم و مطمئنم که نگاهشان به آن ور آب است؛ به هیچ وجه دیدگاه آنها را قبول ندارم و ندیدم که یک اصلاح‌طلب برای سوریه، انقلاب دل بسوزاند و یک اصلاح‌طلب برای شهدا دل بسوزاند.

این سخنان احمدی سنگری با واکنش‌های زیادی همراه بود به طوری که چندی پیش احمدی سنگری در نشست خبری گزینشی با برخی رسانه‌ها با تکذیب این موضوع اظهار کرد که نگفته است اصلاح‌طلبان آمریکایی هستند! او همچنین مدعی شده که این صحبت‌ها تقطیع شده است و گفته ‌ام هرکس که بخواهد با کدخدا سازش کند آمریکایی است!
اما انتشار فیلم این گفتگو در فضای مجازی نشان داد که نماینده مردم رشت در مجلس این حرف را زده است و تکذیب او به نوعی تکذیب حقایق بود!

واکنش احمد رمضانپور نرگسی رییس شورای اصلاح‌طلبان گیلان: هرکس به اندازه عقل خود حرف می زند

احمد رمضانپور نرگسی، رییس شورای اصلاح‌طلبان استان گیلان در واکنش به صحبت‌های محمدرضا احمدی سنگری نماینده کنونی حوزه انتخابیه رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خطاب به ایشان فقط یک جمله می گویم، اظهار کرد: پیامبر خدا، حضرت محمد(ص) می فرمایند: «کلموا الناس علی قدر عقولهم» هرکس به اندازه عقل و معرفت خود حرف می‌زند.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا