آخرین خبرهااسلایدربین المللخبر داغ

پیام مجدد تل‌آویو به حزب‌الله از طریق واسطه‌های بین‌المللی؛ «دنبال جنگ نیستیم!»

تل‌آویورسانه‌های صهیونیستی می‌گویند تل‌آویو از طریق مقام‌ها و واسطه‌های بین‌المللی مجدداََ به حزب‌الله پیام داده که به دنبال آغاز جنگی جدید نیست.

به گزارش تدبیرشرق، بعد از حادثه امنیتی خودساخته توسط رژیم صهیونیستی در مرز لبنان-فلسطین اشغالی در روز گذشته (دوشنبه)، اکنون رسانه‌های اسرائیلی از پیام وحشت‌زده تل‌آویو به جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان خبر دادند.

به نوشته وبگاه عبری‌زبان «یدیعوت آحرونوت»، اسرائیل امروز (سه‌شنبه) از طریق مقام‌های بین‌المللی این پیام را به حزب‌الله داده که نمی‌خواهد حادثه امنیتی دیروز به جنگ تمام عیار با این گروه و لبنان تبدیل شود.

بر این اساس، تل‌آویو اما برای حفظ آبرو و نمایان نشدن هرچه بیشتر ابعاد هراس از توانمندی‌های نظامی حزب‌الله، در این پیام مدعی شده اسرائیل آماده است در صورت وخیم شدن اوضاع، «ضربه سختی» وارد کرده و دولت‌های سوریه و لبنان را مسئول آن می‌داند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» نیز نوشت که مشخص نیست این پیام از طریق کدام مقام اسرائیلی و به چه طرف ثالثی ارسال شده تا به حزب‌الله برسد.

عصر روز دوشنبه بود که رسانه‌های صهیونیستی از وقوع حادثه‌ای امنیتی در منطقه مزارع شبعا خبر داده و مدعی شدند که نیروهای حزب‌الله قصد انجام عملیاتی را داشته که با پیش‌دستی نظامیان صهیونیست، این عملیات خنثی شده است.

حزب‌الله اما دقایقی بعد با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد نه تنها هیچ اقدامی از سوی نیروهای آن انجام نشده بلکه این حادثه امنیتی محصول نگرانی و دستپاچگی صهیونیست‌هاست که آنها را مجبور به دروغ‌پردازی و تیراندازی بیهوده کرده است.

روزنامه «جروزالم‌پست» نیز امروز گزارش داد «دستگاه نظامی [اسرائیل] از اینکه هنوز ممکن است حزب‌الله به ارتش [اسرائیل] حمله کند، نگران بوده و حالت آماده‌باش خود را حفظ کرده است»

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا