آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغسیاسی

معاون استاندار گیلان در جلسه شورای اطلاع‌رسانی مطرح کرد؛ دستگاه‌های اجرایی، اقدامات انجام‌شده را به مردم اطلاع‌رسانی کنند / بیان نقاط قوت دولت، تقویت نظام اسلامی ایران و حاکمیت است

دستگاه‌های اجراییمعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تصریح اینکه بیان نقاط قوت دولت یازدهم و دوازدهم و خدمات ارائه شده به آحاد جامعه، تقویت نظام اسلامی ایران و حاکمیت است، تأکید کرد که لازم است دستگاه‌های اجرایی، اقدامات انجام‌شده را به‌درستی و شفاف، به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

به گزارش تدبیرشرق؛ محمود قاسم‌نژاد ظهر امروز (یکشنبه) در پانزدهمین جلسه شورای اطلاع رسانی استان، رسانه ها را در کنار نقش‌هایی که بر عهده دارند، بازتاب دهنده مطالبه گری رویدادهای جامعه خواند و با تأکید بر لزوم برگزاری منظم و مستمر جلسه‌های این شورا اظهار داشت: در طول حیات انقلاب اسلامی، اقدامات زیرساختی مناسبی در زمینه‌های مختلف صورت گرفته که آمارهای آن نیز به طور مستند وجود دارد.

وی توسعه کالبدی و فیزیکی انجام شده در ایران در حیات جمهوری اسلامی را غیر قابل مقایسه با دوران رژیم ستم‌شاهی دانست و ادامه داد: علاوه بر کارهای شایان صورت گرفته در حوزه زیرساخت ها، به شاخص های توسعه انسانی نیز توجه شده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی گیلان افزود: لازم است خدماتی که در کشور بنیان گذاشته شده، به درستی و شفاف، به اطلاع مردم رسانده شود.

وی تأکید کرد که دستگاه های اجرایی ، گزارش اقدامات انجام شده مربوط به حوزه فعالیت خود را برای تولید فرآورده‌های مرتبط با اطلاع رسانی به عموم جامعه، تهیه کرده و در معرض انتشار قرار دهند.

قاسم نژاد این مهم را بازتاب دهنده آگاهی بخشی به مردم از فعالیت ها و خدمات انجام شده بویژه در هفته دولت امسال عنوان کرد و گفت: مناسبت پیش رو ، مناسبی ذیل حیات پر بار انقلاب اسلامی ایران است و باید به این مهم توجه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان بیان نقاط قوت اقدامات دولت را تقویت نظام اسلامی ایران و حاکمیت خواند و اضافه کرد: به خاطر داشته باشیم دولت های یازدهم و دوازدهم نیز در امتداد نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به کرونا و دشواری های ناشی از شیوع این ویروس در جامعه، بر ضرورت پرهیز از ساده انگاری آن تأکید و خاطرنشان کرد: کرونا همراه ماست و تا زمان حاضر نیز برای مهار قطعی آن، واکسن یا دارویی تولید نشده بر این اساس باید رعایت توصیه های بهداشتی و پروتکل های مراقبتی پیوسته در دستور کار باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه باید سلامت، معیشت و اقتصاد کنار هم باشند، گفت: رسانه‌ها تولیداتی نشان‌دهنده از وجود همدلی و وفاق در استان و رعایت توصیه‌های بهداشتی توسط شهروندان، منتشر کنند ضمن آنکه این هشدار هم داده شود که غفلت از موارد مهم پیش گفته، شرایط را دشوار می سازد.

وی نظارت بر ارائه خدمات سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف را موضوعی دانست که رسانه‌ها می‌توانند در خصوص آن نقش‌آفرینی کنند و با تأکید بر لزوم نهادینه شدن اخلاق و باورهای صحیح در جامعه گفت: باید باورهای اصیل، اخلاق اسلامی، نوع دوستی و ارزش های والای جامعه توسط رسانه ها بازگو و ترویج شود.

/Gilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا