آخرین خبرهااستان هااسلایدرخبر داغ

با حضور مدیر کل سیاسی؛ سرپرست فرمانداری آستارا معارفه شد | اقدامات و خدمات دولت بیان شود

سرپرست فرمانداری آستارا

هاشم پور ضمن قدردانی از زحمات حسن رستم زاد فرماندار سابق از رضا جمشیدی سه ساری مدیر کل حراست استانداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا معارفه کرد.

با حضور مجید هاشم پور مدیر کل سیاسی و انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، سرپرست فرمانداری آستارا معارفه شد.
هاشم پور در این جلسه گفت: با شیوع ویروس کرونا در سطح جهانی شاهد تاثیرات مستقیم آن در سطح جامعه و اقتصاد و معیشت و حتی سیاسی بودیم که باید با رعایت پروتکل های بهداشتی سعی در کنترل و مهار این ویروس را داشته باشیم.
وی در این راستا بیان داشت: در سال ۹۲ و با انتخاب دولت تدبیر و امید، ریاست محترم جمهور سعی در رفع مشکلات و موانع بین المللی را داشتند و در این مسیر با وجود تمام مشکلات و سنگ اندازی های کشورهای استکبار، موفق به عقد قرار داد برجام شدند که در آن برهه شاهد ورود سرمایه گذاران خارجی و رونق در کشور بودیم که متاسفانه با روی کار آمدن دولت جدید در ایالات متحده و خروج غیر قانونی از برجام، تمام تلاش خود را برای تضعیف اقتصاد کشورمان کرد.
هاشم پور در ادامه اضافه کرد: توجه و تکریم ارباب رجوع باید در اولویت مسئولین باشد زیرا هر مسئولی در هر جایگاهی خارج از جریانات سیاسی نماینده نظام است.
وی ضمن اشاره به آخرین سال ریاست جمهوری و دولت تدبیر و امید عنوان داشت: امسال با توجه به دستورات استاندار مبنی بر بیان عملکرد ۷ ساله دولت تدبیر و امید باید برنامه ریزی های لازم در خصوص ارائه و نشان دادن اقدامات و خدمات دولت در این هفت سال در هفته دولت سال جاری انجام شود.
هاشم پور ادامه داد: برای مبارزه با اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه معاندین و بدخواهان نظام و کشور که با هجوم رسانه ای سعی در برهم زدن آرامش جامعه دارند باید همراهی و شفافیت رسانه ای افراد جامعه را افزایش دهیم.
وی در پایان سخنانش ضمن قدردانی از زحمات حسن رستم زاد فرماندار سابق از رضا جمشیدی سه ساری مدیر کل حراست استانداری را با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا معارفه کرد.
رضا جمشیدی سه ساری سرپرست فرمانداری آستارا هم در این مراسم ضمن تاکید بر انسجام بخشی، وحدت و تعامل، افزود: شهرستان آستارا به دلیل واقع شدن در کریدور شمال – جنوب و همچنین داشتن سه مرز فعال زمینی، ریلی و دریایی یکی از مهمترین و استراتژیک ترین شهرستان هاست که برای کشور و استان از اهمیت بالایی برخوردار است و باید همه مسئولین با همکاری و همفکری و اتحاد در تعالی وپویایی هرچه بهتر آن تلاش مضاعف داشته باشیم.
وی ادامه داد: اعتماد افزایی و انسجام بخشی را باید سرلوحه اقدامات قرار دهیم و با در نظر گرفتن مسائل کلی نظام مشکلات را رفع نماییم.
جمشیدی در پایان ضمن تاکید بر اقدامات شفاف و انسجام و همدلی با مسئولین، افزود: موفقیت ها و رشد جوامع در گرو اتحاد و یکپارچگی مردم و مسئولین آن جامعه است و وقتی این مهم اتفاق افتاد نتیجه آن را نیز مردم لمس خواهند کرد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا