آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

در پی اظهارات کذب نماینده تهران؛ دلخوش برای تائید اعتبارنامه هیچگونه تعهدی نداده است | مدعیان اگر سندی دارند منتشر کنند

اعتبارنامه

اعتبارنامه دلخوش نیز همانند سایر نمایندگان مجلس پس از تائید در شعبه در صحن علنی قرائت و در آنجا نیز تائید شده و حتی کار به رای گیری نیز نکشیده است.

به گزارش تدبیر شرق روز گذشته علی خضریان نماینده مردم تهران که اولین دوره حضورش را در مجلس سپری می‏‌کند، در اظهاراتی جنجالی  مدعی شد که سید کاظم دلخوش نماینده مردم صومعه سرا در مجلس برای تائید شده اعتبارنامه اش تعهد داده است.

اگرچه اعتراض به اعتبارنامه حق هر یک از نمایندگان است اما اظهارات خضریان درحالی صورت گرفته که در هیچ کجای آیین نامه نیامده که یک نماینده برای تائید اعتبارنامه اش باید در شعبه تعهد بدهد.

از سوی دیگر اعتبارنامه دلخوش نیز همانند سایر نمایندگان مجلس پس از تائید در شعبه در صحن علنی قرائت و در آنجا نیز تائید شده و حتی کار به رای گیری نیز نکشیده است.

با توجه به اینکه اعتراض به اعتبارنامه دلخوش براساس مستندات قانونی رد شده و تمام مستندات معترضان نیز تکذیب شده است، بنابراین شرع، اخلاق و قانون حکم می‎کند که هر یک از نمایندگان مدعی درباره اعتبارنامه دلخوش بهتر است که اگر مدرکی دال بر اخذ تعهدنامه از او دارند آن را در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر کنند تا یکبار برای همیشه این پرونده بسته شود.

گفتنی است به نظر می‌رسد این اظهارات در آستانه رای گیری درباره پرونده غلامرضا تاج گردون در صحن مجلس که پیش از این در کمیسیون تحقیق تائید شده است، صورت گرفته تا نمایندگان را تحت فشار سیاسی قرار دهد.

در پایان به نظر می رسد برخی از نمایندگان جدیدالورود برای بیشتر دیده شدن خودشان چنین اظهاراتی را مطرح کرده‌اند کما اینکه پیش از این نیز توییت علی خضریان نماینده منتخب مجلس درباره استفاده از مترو برای حضور در افتتاحیه مجلس آنهم در زمانی که ایستگاه متروی بهارستان تعطیل بوده، بسیار جنجال ساز شده بود.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا