آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

مبارزه با فساد اقتصادی رضایت‌بخش نیست

فساد اقتصادیعضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم با اشاره به موضع اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص وجود مفاسد گفت: مبارزه با فساد اقتصادی رضایت‌بخش نیست و موردانتقاد رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش تدبیرشرق ,غلامرضا مرحبابا طرح دغدغه اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص فساد اقتصادی اظهار کرد: هیچ ملک و ملتی با هر نوع فسادی که بخواهد در آن وجود داشته باشد، پابرجا نخواهد ماند.

وی با تأکید بر اینکه باید با فساد جدی‌تر مقابله شود، افزود: ما یک ملت مسلمان و الهی هستیم و معتقدیم نظام و حکومت ما ازآنجاکه متعلق به صاحب‌الزمان است باید در زمینه فساد بسیار محکم‌تر و منسجم‌تر نسبت به سایر ملت‌ها عمل کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کاهش نظارت‌ها در چالش‌های اقتصادی ازجمله فساد اقتصادی بیان کرد: متأسفانه حساسیت ما در برابر فساد کاهش‌یافته به‌گونه‌ای که رهبر معظم انقلاب نسبت به این موضوع موضع گرفته‌اند و واکنش نشان داده‌اند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند که باید با دقت و حساسیت بیشتری با فساد مقابله شود، گفت: این انتقاد نشان می‌دهد مقابله با فساد ازجمله در بخش اقتصادی مورد رضایت رهبر معظم انقلاب نیست.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مبارزه با فساد اقتصادی در کشور رضایت‌بخش نیست و به‌شدت به بدنه اقتصادی ضربه می‌زند و در رشد اقتصادی اثر وضعی دارد، تصریح کرد: فساد اقتصادی موجب می‌شود تجار، واردکنندگان و سرمایه‌گذاران با ناامنی مواجه شوند و کارآفرینان رمقی برای فعالیت اقتصادی نداشته باشند.

مرحبا با اشاره به اهتمام وکلای مجلس در پرداختن به موضوع فساد ازجمله در بخش اقتصادی افزود: گرچه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی هنوز به‌صورت رسمی شکل نگرفته اما همه نمایندگان در مقوله مبارزه با فساد اهتمام ویژه دارند و یقیناً یکی از برنامه‌های ما در کمیسیون اقتصادی پرداختن به موضوع فساد اقتصادی است.

وی با بیان اینکه ما مطمئناً برنامه‌ریزی‌هایی را برای تصمیم‌گیری در خصوص فساد اقتصادی خواهیم داشت، گفت: اگر در مجلس خلاء قانونی وجود داشته باشد، قانون جدید وضع شده و یا اگر در نظارت‌ها ضعف‌هایی وجود داشته باشد، در این مبحث تشدید نظارت خواهیم داشت.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا