آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدرخبر داغ

مشکل آب کشاورزان صومعه‌سرا را حل کنید

کشاورزان صومعه‌سرا

امام‌جمعه صومعه‌سرا با تأکید بر حل مشکل آب کشاورزان صومعه‌سرا گفت: تعجب اینجاست که هم کشاورزان می‌نالند و هم مسؤولان شکوه دارند بدون آنکه اقدام عملی بکنند و از طرفی شعار رونق و جهش تولید هم می‌دهند.

به گزارش تدبیرشرق، حجت‌الاسلام محمدمهدی راشد نوری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان با انتقاد از وضعی کشاورزان منطقه اظهار کرد: مشکلات شدید کم‌آبی کشاورزان شهرستان باید در صدر محوریت اجرایی مسؤولین امر و رفع دغدغه‌های شالی‌کاران قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت کشاورزی شالی‌کاران هرسال با تکرار مشکلات گذشته همراه است، گفت: تعجب اینجاست که هم کشاورزان می‌نالند و هم مسؤولان شکوه دارند بدون آنکه اقدام عملی بکنند و از طرفی شعار رونق و جهش  تولید هم می‌دهند.

امام‌جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه چطور ممکن است توسعه کشاورزی در سال رونق و جهش تولید با کمبود آب امکان‌پذیر نیست، افزود: مسؤولین ازیک‌طرف مردم را تشویق به تولید و کشاورزی و ماندن در روستا می‌کنند و از طرفی بستر، زیرساخت و زمینه کار و تولید فراهم نیست و این دو منافاتی با هم ندارند.

 وی  با بیان اینکه اظهار تأسف به‌تنهایی مشکلی را حل نمی‌کند، گفت: با هر منابعی مشکل کم‌آبی حل می‌شود اقدام کنید و موانع را هم برطرف نمایید.

خطیب جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه دستگاه قضایی باید به کمک مسؤولان و مردم در زمان  بروز مشکلاتی  که موانع ایجاد می‌کنند بیایید، تصریح کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی به خاطر برخی قوانین دست و پاگیر نمی‌توانند خدمات بدهند کمکشان کنند ، چنانچه سیاست و رویکرد ریاست محترم قوه قضائیه گره‌گشایی و رفع موانع تولید و حمایت از کارآفرینان و دستگاه اجرایی است.

راشد نوری با بیان اینکه باید در رابطه با وضعیت مدیریت شهری در سریع‌تر زمان ممکن تصمیم‌گیری شود، افزود: چند ماه است که شهر بدون شهردار است و با سرپرست اداره می‌شود و شورای محترم شهر هم ظاهراً همین روال را می‌پسندد، باید هر چه زودتر به این اوضاع نابسامان از سوی  مسؤولین امر رسیدگی شود.

راشدی نوری با بیان اینکه چیزی که می‌تواند آمریکا و استکبار را از زیاده‌خواهی‌ها باز دارد ایجاد و تقویت اقدامات باز دارندگی است، تصریح کرد: تقویت بنیه دفاعی، رونق وجهش تولید با رویکرد اقتصاد مقاومتی موردنظر مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و کالای ایرانی و حمایت از کارآفرینان و رفع موانع کسب‌وکار منجر به قطع دست سوداگران سودجو می‌شود.

وی با تأکید و برخورد جدی و قاطع با مفسدان اقتصادی گفت:  اصلاح نظام اداری و بانکی مانع بزرگ کارآفرینی و حل مشکل نابسامانی بازار و نظارت و کنترل وضعیت معیشت مردم است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا