آخرین خبرهااستان هااسلایدراقتصادیخبر داغ

استاندار گیلان تأکید کرد: گیلان دارای استعدادها و توانمندی‌های بالای علمی است/ تنوع‌بخشی خدمات پستی، مورد توجه باشد

گیلاناستاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به تنوع و کیفیت‌بخشی بیشتر خدمات پستی گفت: گیلان دارای استعدادها و توانمندی‌های بالای علمی است که می‌توان از این ظرفیت‌ها برای توسعه و تقویت فعالیت‌های ارتباطی دانش‌بنیان بهره برد.

به گزارش تدبیرشرق ,ارسلان زارع در دیدار با حسین نعمتی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست که معاونان هماهنگی امور عمرانی و توسعه مدیریت و منابع استانداری نیز حضور داشتند؛ پست را به لحاظ خدمت و قدمت دارای جایگاه خوبی بین مردم خواند و با بیان اینکه مردم پست را مظهر ارتباطات در جامعه می دانند؛ اظهار داشت: امروزه پیشرفت علم و دانش موجب شده تا شرایط زندگی متفاوت شود و عرصه خدمات رسانی پست نیز با تحولات بسیاری همراه بوده به طوریکه استفاده از فنآوری های روز یکی از ضروریات در این بخش محسوب می شودکه تنوع و کیفیت بخشی به خدمات را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: خدمات پست در مناطق مختلف استان به ویژه در مناطق محروم قابل تقدیر است اما به سبب پیشرفت های خوب در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، انتظار داریم پست هم بیشتر متحول شده و بتواند خدمات فزون تری به مردم ارائه کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه رعایت اصل مهم امانت داری در شرکت پست باعث شده تا جلب اعتماد و اطمینان مردم به عنوان مولفه ای مهم برای این مجموعه باشد، گفت: برای توجه و استفاده بیشتر مردم از خدمات پستی، باید اطلاع رسانی و اعتمادسازی بیشتری از خدمات پستی در استان انجام شود.

وی به اجرای پروژه جی‌نف (پایگاه ملی نشانی مکان محور (GNAF)) برای یکسان سازی نشانی‌ها که یک زیرساخت نرم‌افزاری دانش‌بنیان، یکپارچه و جامع در جهت مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل و تسریع کارهای مقدماتی سرمایه‌گذاری و شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی محسوب می‌شود، اشاره و بر ضرورت تقویت آن تأکید کرد.

زارع گیلان را دارای استعدادها و توانمندی های بالای علمی خواند و افزود: می‌توان از این ظرفیت‌ها برای توسعه و تقویت فعالیت‌های ارتباطی دانش بنیان بهره برد.

وی یادآور شد: در دیدار اخیرم با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، موضوع قرار گرفتن ساختمان اداره کل پست استان در منطقه مسکونی و پرترافیک تجاری شهر رشت را مطرح کردم که با عنایت به در نظر داشتن انتظار بحق شهروندان رشت و با توجه به تهیه زمین مورد نیاز برای ساخت اداره کل پست گیلان، بر شروع عملیات اجرایی احداث این ساختمان و تأمین منابع اعتباری مورد نظر تأکید شد.

** افزایش مبادلات پستی در ایام کرونا

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این دیدار، دیدگاه استاندار گیلان به حوزه ارتباطات و مجموعه پست را ستود و با بیان اینکه شرکت پست دامنه خدمات خود را گسترش داده، گفت: در ایام شیوع کرونا و تعطیلی های اجباری، شرکت پست تعطیل نبود و به شهروندان خدمات رسانی های لازم را ارائه می داد.

حسین نعمتی یادآور شد:  در آن ایام که بسیاری از مردم در خانه های خود ماندند، پست به این بخش کمک شایانی داد و در حالی‌که پیشتر، پست به انتقال پاکات و امانات اقدام می کرد؛ در این زمان نسبت به جابجایی بسته‌های امانت نیز اقدام نمود.

وی با اشاره به مدیریت مناسب صورت گرفته در پست استان طی روزهای اشاره شده برای ارائه خدمات به آحاد شهروندان گفت: در بخش جی‌نف؛ بانک اطلاعاتی و زیرساختی مناسبی در گیلان وجود دارد و در صورت همکاری مطلوب شهرداری ها ، این استان می تواند در کشور، برتر باشد.

در پایان این دیدار؛ تمبر اختصاصی، لوح قدردانی از قهرمانان سلامت و نیز لوح سپاس از استاندار گیلان به جهت حمایت‌های نماینده عالی دولت در استان از مجموعه پست، توسط رئیس هیأت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به دکتر زارع اهداء شد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا