آخرین خبرهااسلایدرخبر داغسیاسی

سردار سلیمانی در شکل‌گیری تمدن اسلامی در جهان نقش‌آفرینی کرده است

سردار سلیمانی

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آستارا با اشاره به راهبردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار سلیمانی در شکل‌گیری تمدن اسلامی در جهان نقش‌آفرینی کرده است.

به گزارش تدبیرشرق، سرهنگ پاسدار علی توشه ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و اسلامی با اشاره به راهبردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سردار سلیمانی در شکل‌گیری تمدن اسلامی در جهان نقش‌آفرینی کرده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه خون سردار سلیمانی دامان آمریکایی‌ها و رژیم غاصب صهیونیستی را گرفته و آن‌ها اکنون دنبال سوراخ موش هستند، گفت: به لطف خدا اکنون نماز جماعت در کنار کاخ سفید اقامه می‌شود و این افتخار به برکت خون پاک شهدا تحقق‌یافته است.

فرماندار شهرستان آستارا نیز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و اسلامی اظهار کرد: سپاه در تاریخ ایران و اسلام یک اتفاق بسیار بزرگ بود که اقتدار کنونی کشور را در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و بین‌الملل مدیون سپاه هستیم.

حسن رستم‌زاد با اشاره به اینکه شهرستان آستارا یک شهرستان مرزی است و فعالیت‌های اقتصادی صورت گرفته در این شهرستان، برای کل کشور مهم است، افزود: در طول ایام کرونا مرز زمینی شهرستان آستارا یک‌لحظه هم تعطیل نشد و این نشان از عملکرد خوب شورای تأمین این شهرستان است.

امام‌جمعه آستارا نیز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و اسلامی اظهار کرد: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک افتخار بسیار بزرگ است و این توفیق شامل حال بندگان خاص و برگزیده خدا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا با بیان اینکه یکی از موفقیت‌های هر مدیر و فرماندهی داشتن روحیه جهادی است، تصریح کرد: تا روحیه جهادی نباشد موفقیت حاصل نمی‌شود و کسی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیر می‌شود باید شبانه‌روز تلاش کند.

 در پایان مراسم ضمن از زحمات چهارساله سرهنگ پاسدار «جهانبخش آرمان» فرمانده پیشین سپاه ناحیه شهرستان آستارا، سرهنگ پاسدار «بهزاد قنبری» به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه این شهرستان منصوب و معارفه شد که پیشین از فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ماسال بود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا