آخرین خبرها

امام جمعه آستارا: علما در تبلیغ اسلام با ابزار روز، رسالت بزرگی دارند

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان آستارا با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: تبلیغ دین اسلام بنا به تاکید مقام معظم رهبری باید با محوریت مساجد انجام شود و در این راستا بهره گیری از علوم نوین ضروری است.
وی با تسلیت سالروز شهادت حضرت علی (ع)، اظهار کرد: پیروان مولای متقیان باید فضیلت های ایشان را درک و آن را در مسیر زندگی خود پیاده کنند.
حجت الاسلام حافظ نیا ادامه داد: سیره حضرت علی (ع) مربوط به زمان خودش نبود و در تمام زمان ها باید از ظرفیت و عظمت آن بزرگوار بهره گرفت.
وی با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: تمام آتش افروزی های استکبار جهانی و آل سعود در کشورهای اسلامی با هدف فراموشی مساله قدس انجام می شود و مومنان باید با حضور پرشور در روز جهانی قدس، جواب دندان شکنی به سردمداران کفر بدهند.
خطیب جمعه آستارا به دیدار مقام معظم رهبری با کارگزاران نظام اشاره کرد و افزود: دولت با اجرای مصوبات مجلس و پیشبرد هدف های عالی نظام، می تواند زمینه توسعه و آبادانی کشور را فراهم کند.
حجت الاسلام حافظ نیا افزود: عمل به مسئولیت های محوله توسط مسئولان ، ضروری است و در این راستا نباید کوتاهی صورت گیرد.
وی 2 قطبی کردن جامعه را آسیب جدی در مسیر توسعه خواند و اظهار کرد: در کشور ما تنها گفتمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به عنوان گفتمان شاخص شناخته می شود و همه ملزم به حرکت در مسیر آرمان های انقلاب هستند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007

انتهای پیام /*

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا