آخرین خبرهااسلایدراقتصادیخبر داغ

در دیدار از خانه سبزاندیشان وطن روی داد;گفتگوی صمیمانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با آینده سازان گیلان زمین

خانه سبزاندیشان وطنبه گزارش تدبیرشرق, دکتر محمد ولی روز بهان رییس هیات مدیره و مدیرعامل این سازمان به همراه جمعی از معاونین و مدیران سازمان از موسسه خیریه سبز اندیشان وطن، بازدید به عمل آورد.

 مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های مستمر و پدرانه خیر گیلانی، اسماعیل پوروطن، با تک تک ۱۷ فرزندی که در این خانه زندگی می کنند در خصوص شرایط زندگی، علایق، آرزوهاو شغل آینده به گفتگو پرداخت.

دکتر روزبهان در جریان نشست با کودکان، هدف از دیدار خود از این مجموعه را ادای احترام به آقای پوروطن خیر عزیز که با تلاش های انسان دوستانه خود به الگوی موفقی برای دیگران تبدیل شده اعلام کرد و افزود: تنفس در فضای پاک اندیشه ای و رویاپردازی نسل آینده نه تنها به بنده و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی آرامش عطا می کند بلکه روحیه و انگیزه ما را برای تلاش بیشتر جهت ساختن آینده توسعه یافته فرزندان کنونی گیلان زمین، صد چندان می کند.

اسماعیل پوروطن نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مدیرعامل و تعدادی از معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی، توجه مدیریت سازمان را برای روحیه فرزندان خود مثبت ارزیابی کرد و به ارائه گزارشی از عملکرد و چالش های پیش روی مجموعه تحت مدیریت خود پرداخت.

خانه سبزاندیشان وطن به همت اسماعیل پوروطن از ۱۵ آبان ماه سال ۸۹ در روستای طالب آباد منطقه آزاد انزلی شروع به فعالیت کرده و هم اکنون در این خانه رویایی۱۷ فرزند پسر مشغول به زندگی می باشند و علاوه برآن۷۶ خانواده در سراسر کشور تحت پوشش و حمایت او قرار دارند.

/مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا