آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

کمک ۴۹ میلیارد تومانی مردم گیلان در ۵۰ روز/سالن‌های ورزشی سپاه در اختیار جوانان برای ازدواج قرار می‌گیرد

ازدواجفرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه با اشاره به تدابیر امام راحل در واگذاری امور به دست مردم گفت: مردم گیلان در ۵۰ روز ۴۹ میلیارد تومان به آسیب‌زدگان کرونا کمک کردند.

به گزارش تدبیرشرق، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان صومعه‌سرا با اشاره به تدابیر امام راحل در واگذاری امور به دست مردم برای تداوم حیات انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بعد از رحلت حضرت امام خمینی (ره) و برخلاف سایر انقلاب‌های دنیا نه‌تنها از بین نرفت بلکه به رهبری مقام عظمای ولایت پویاتر به حیات خود ادامه می‌دهد.

وی بابیان اینکه رزمایش مواسات نشأت گرفته از تفکر امام خمینی (ه) است، گفت: مردم گیلان در ۵۰ روز ۴۹ میلیارد تومان به آسیب‌زدگان کرونا کمک کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه هنر سپاه بسیج کردن امکانات و ظرفیت‌های مردمی است، بیان کرد: سپاه نگاه حزبی به شخص یا کسی جز ضدانقلاب ندارد، حضور سپاه و بسیج به‌عنوان تأمین‌کننده امنیت مردم در لایه‌های مختلف جامعه ضروری است که در حال حاضر بیش از ۷۰۰ گردان در چهارگوشه کشور آماده دفاع از مرزها هستند.

 وی با اشاره به دشمنی‌های متداوم آمریکا با ملت ایران  گفت: موضوع هدف قرار دادن نفت‌کش‌های ایرانی از سوی آمریکا نمونه بارزی از دشمنی با ملت ایران بود که جمهوری اسلامی نیز در جواب این یاوه‌گویی آنان اعلام کرد اگر جرأت دارید بزنید.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه امروز در حوزه جنگ نیمه سخت هیچ قدرتی نمی‌تواند به ایران آسیب وارد کند، افزود: دشمن با گماردن اشخاص در لایه‌های نظام در پی ناکارآمدی آن است و برای مثال شخصی که دیروز نیز جلسه دادگاه وی برگزار شد نفوذی دشمن بود که باید پرونده وی را با وانت حمل کرد‌.

فرمانده سپاه قدس گیلان طلاق در خانواده، تحصیل دانش آموزان، اختلافات خانوادگی و اعتیاد را از مهم‌ترین موضوعات مخرب جامعه ایرانی برشمرد و افزود: زن، جوان و خانواده از محورهای اصلی دشمن در راستای فروپاشی نظام خانواده است که اگر در این راه موفق شدند ۳۰ سال آینده هیچ نیروی انسانی در کشور وجود ندارد.

وی با بیان اینکه باید سپاه برای ازدواج آسان گام بردارد، گفت: سپاه این آمادگی را دارد تا سالن‌های ورزشی خود را در اختیار جوانان برای تسهیل در امر ازدواج قرار دهد.

عبدالله پور با اشاره به اینکه باید سپاه در عرصه فضای مجازی ورود کند و جلوی تهدیدات دشمن را بگیرد، گفت: باید با تشکیل پایگاه‌های مختلف در فضای مجازی دشمن را از این فضای بیرون کنیم و  قرارگاه فضای مجازی باید با ورود و تولید محتوای ارزشی ضد ارزش‌ها را از این مسیر بیرون کند.

وی با بیان اینکه امروز کار کردن در کشور روحیه انقلابی و جهادی می‌خواهد، افزود: باید سبک زندگی غربی در جامعه ما حذف دیدار مسؤولان با مردم به‌صورت چهره به چهره و ملاقات در دفتر کار را از بین ببریم.

سپاه در رأس نهادهای خدمتگزار مردم

حجت‌الاسلام محمد مهدی امام‌جمعه شهرستان صومعه‌سرا نیز با بیان اینکه سپاه در خدمتگزاری به مردم نمره ممتاز و در رأس خدمتگزاری بین نهادها قرار دارد، اظهار کرد: سپاه با استفاده از ظرفیت بسیج در بحران‌ها سربلند بیرون آمده و این وجه مردمی بودن سپاه را تبدیل به خار چشم دشمنان کرده است.

سپاه مایه آرامش کشور است

سید جلال سید محمدی فرماندار شهرستان صومعه‌سرا نیز در این مراسم با تأکید بر اینکه حضور و فعالیت‌های سپاه در بحران‌های کشور مایه آرامش است، اظهار کرد: مردم قدردان تلاش‌های سپاه و بسیج هستند و پیوند سپاه و مردم را می‌توان در مراسم تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی دید.

در این مراسم با تقدیر از زحمات سید حسن حسینی، جهانبخش آرمان  به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه صومعه‌سرا معرفی شد.

سرهنگ پاسدار آرمان پیش‌ازاین فرمانده سپاه ناحیه آستارا بود.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا