آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

در ستاد ساماندهی جوانان شهرستان لنگرود مطرح شد ؛ دکتر امیدوار : جامعه باید به سمت نشاط اجتماعی و امید پیش برود

نشاط اجتماعیبه گزارش تدبیر شرق, دکتر امیدوار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود در ابتدای جلسه ستاد ساماندهی جوانان شهرستان ضمن اشاره از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه حاضرین در جلسه بخشداران متولی امر اداره ورزش و جوانان افزود:‌ با تمامی کم و کاستی و مشکلاتی که هست از تمامی مسئولین و حاضرین بخشداران در جهت رفع مشکلات در بحث جوانان تشکر می کنم.

ایشان همچنین اظهار داشت: برخی تصمیمات حوزه جوانان لازمه پیگیری در سطح ملی است. و سران قوا باید در سیاست گذاری و قوانین همکاری خوبی باهم داشته باشند تا مشکلات مرتفع گردد.

دکتر امیدوار افزود: جامعه باید به سمت نشاط اجتماعی و امید پیش برود.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری لنگرود با اشاره به ناهنجاری های اجتماعی جامعه امروزی ، بیان کردند: ناهنجاریهای امروزی که در برخی مکانها و تفرجگاه‌ها میبینیم در شان نظام جمهوری اسلامی نیست.
وباید در حوزه فرهنگ بیشتر کار بشود.
بایددر مدیریت ها با همدلی همفکری ، هم کارها را به خوبی انجام دهیم.

دکتر امیدوار به تشکیل اتاق فکر جوانان در ادارات تاکید کرد و گفت: سعی شود اتاق فکر خوب در حوزه جوانان در اداره راه اندازی شود و از نخبگان و جوانان ایده گرفته و از ظرفیت و نظریات آنها نیز استفاده شود. همچنین در بحث آسیب های اجتماعی حداقل امکانات را به عمل بیاوریم تا با کاهش آن رو روبرو شویم.

دکتر امیدوار معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود اظهار داشت: ما باید بر اساس دستورالعمل و بخشنامه سازمان ساماندهی جوانان کارها را تقسیم و پیش برویم.

وی افزود: سمن ها و سازمان های مردم نهاد پتانسیل ها و ظرفیت بسیار خوبی دارند که باید از آنها بخوبی در زمینه جوانان استفاده نماییم . و باید کمیسیون های فرهنگی و شاخه جوانان در شهرشتان فعال باشد.

نشاط اجتماعی

نشاط اجتماعی

نشاط اجتماعی

/تدبیرشرق

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا