آخرین خبرهااسلایدراقتصادی

مدیرعامل آبفای گیلان خبر داد؛ با تامین ۲۳۴۲۲ میلیارد ریال بخش بزرگی از پروژه‎های آبفا به اتمام خواهد رسید

پروژه‎های آبفامدیرعامل آبفای گیلان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با تامین ۲۳۴۲۲میلیارد ریال بخش بزرگی از پروژه های آب وفاضلاب استان به اتمام خواهد رسید.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب  و فاضلاب استان گیلان با برشمردن آخرین اقدامات انجام شده در پروژه های اقتصاد مقاومتی گفت: طرح های مصوب اقتصاد مقادمتی سال ۱۳۹۸ این شرکت شامل ۴ طرح ایجاد تاسیسات فاضلاب شهری رشت، بندرانزلی، لاهیجان و آستارا و سه طرح آبرسانی به شهرهای رشت، خمام، صومعه سرا و آستارا بوده است.

وی با اشاره به به اینکه تاکنون برای طرح های فاضلاب ۳۹۷۸میلیارد ریال هزینه شده، افزود: تکمیل طرح های فاضلاب نیازمند ۲۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد اعتبار است که در این صورت فاضلاب بیش از ۱.۴میلیون نفر جمعیت استان تصفیه و با استانداردهای مورد نظر به منابع آبهای سطحی تخلیه خواهد شد.

حسینی همچنین هزینه های انجام شده در بخش طرح های آبرسانی را ۱ هزار و ۵۲۲ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای تکمیل باقیمانده طرح های آبرسانی نیز ۶ هزار و ۶۵۶ میلیارد ریال اعتبار لازم است و با این اتفاق تامین آب ۲.۵میلیون نفر از جمعیت استان انجام خواهد شد.

مدیرعامل آبفای گیلان بااشاره به اینکه طرح های ابرسانی به ۳۵ روستای استان باجمعیتی بالغ بر ۱۷۰۰۰نفر به اتمام رسیده تصریح کرد: انتظار است تا پایان شهریور سال جاری طرح آبرسانی به ۳۰روستای دیگر نیز تکمیل گردد.

رئیس هیأت مدیره شرکت آب و فاضلاب استان گیلان مجموع اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل پروژه های درحال اجرای این شرکت را ۲۳۴۲۲ریال عنوان کرد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا