آخرین خبرهااستان هااسلایدر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آبفا، مراکز پاسخگویی در گیلان ۳ برابر خواهد شد

شرکت های آبفا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور آبفای فومن گفت: با اجرای طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب، مراکز پاسخگویی در گیلان ۳ برابر خواهد شد.

در پی یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی گیلان، با حکم مدیرعامل این شرکت، وحید مهجور بعنوان مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فومن معرفی شد.

سیدمحسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با حضور در محل فرمانداری فومن ضمن تشریح اهداف طرح یکپارچه سازی شرکتهای آب و فاضلاب شهری و روستایی اظهار داشت: با اجرای این طرح، مراکز پاسخگویی به مشترکین در سطح کشور ۲.۵ برابر و در گیلان ۳ برابر خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراکز پاسخگویی به مشترکین آب و فاضلاب روستایی در ۱۶ شهرستان مستقر بود تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب استان گیلان در ۵۰ شهر استان توسط ادارات تابعه خود پاسخگوی مشترکین برای ارائه خدمات می باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان استفاده از تأسیسات مشترک برای خدمات رسانی مطلوب را از دیگر اهداف این طرح برشمرد و افزود: فعالیتهای اداری و اخذ مجوز برای برخورداری از تاسیسات مشمول زمان می شد که با اجرای این طرح و در قالب شرکت یکپارچه، ضمن کاهش هزینه ها از تأسیسات مشترک برای آبرسانی استفاده می شود.

مهندس حسینی با تأکید بر اینکه مردم شهرستان فارغ از حوزه شهری و روستایی باید اثرات مثبت این یکپارچگی را احساس کنند افزود: عملکرد مدیران شرکتهای یکپارچه تا پایان تابستان رصد خواهد شد و امیدواریم با گسترش خدمات در بخش روستاها و همچنین ارائه خدمات مطلوب به آحاد مردم، عملکرد خوبی از این یکپارچگی و رضایت مشترکین داشته باشیم.

وی همچنین با اشاره به برخورداری روستاهای فومن از اعتبارات صندوق توسعه ملی تصریح کرد: با تخصیص اعتبارات نسبت به توسعه شبکه اقدام خواهد شد و انتظار داریم با نگاه ویژه فرماندار در کمیته برنامه ریزی شهرستان، اعتبارات لازم برای نگهداری و تعمیرات تأسیسات در روستاها تخصیص یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با بیان مشکلات و سختی کار شرکتهای آب و فاضلاب اظهار داشت: خدمات این شرکت بصورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته می باشد و سختی کار در ایام تعطیل بیشتر است زیرا با یک تأسیسات ثابت باید پاسخگوی جمعیت شناور استان باشیم که این امر مستلزم اقدامات پیشگیرانه و نگاه ویژه به پایداری تأسیسات در این شهرستان بعنوان یک مرکز گردشگری است.

سپس محسنی نماینده عالی دولت در شهرستان با بیان این که شاخص آب رسانی روستایی و شهری فومن نسبت به شاخص استانی پایین است، خواستار تقویت و برنامه ریزی و زمانبندی جهت ارتقای جایگاه شهرستان در استان شد و تاکید کرد: انتظار اینجانب از رئیس جدید این اداره و همچنین مدیرعامل محترم، بهود جایگاه شهرستان از طریق برنامه ریزی و انجام حمایت است.

وی با بیان این که فرمانداری در کمک به این اداره در اجرای وظایف خود و بهبود شاخص آب رسانی در شهرستان نقش حمایتی ایفاء خواهد کرد، بر لزوم تعریف پروژه توسط این اداره و اهتمام در اجرای آن تاکید کرد.

فرماندار فومن با اشاره به اهمیت پایداری آب شرب شهری و روستایی در شهرستان که از مقاصد گردشگری استان و کشور است، جمعیت شناور شهرستان در ایام تعطیلات و گردشگری را مورد توجه قرار داد و خواستار حفظ پایداری آب شرب در شهرستان و جلوگیری از قطع آب گردید.

محسنی با بیان این که اصلاح شبکه به ویژه در بخش روستایی نیازمند توجه است، افزود: بخش اعظم خطوط انتقال و شبکه روستایی شهرستان فرسوده است و این اداره باید در این خصوص و به روزرسانی این شبکه اهتمام لازم را داشته باشد.

فرماندار شهرستان با اشاره به مسئولیت رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان در جلب رضایت مردم و تکریم مراجعین، بر ضرورت دادن پاسخ اقناعی به مراجعین و رسیدگی به مطالبات عموم توسط همکاران این اداره تأکید نمود.

گفتنی است در پایان وحید مهجور بعنوان مدیر امور آبفای فومن معرفی و از خدمات محمد هنرپاک مدیر امور آب و فاضلاب روستایی فومن تقدیر و تشکر شد.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا