آخرین خبرهااستان هااسلایدر

مدیران‌کل به وعده‌های داده‌شده پای‌بند باشند/فرماندار آستارا در حوزه اقتصاد نمونه کشور شد

مدیران کلاستاندار گیلان با بیان اینکه مدیران‌کل به وعده‌های داده‌شده درخصوص زمان‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی ازجمله لایروبی بندر و صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا پای‌بند باشند، گفت: عدم‌پایبندی به وعده‌های داده‌شده باعث دل‌سردی مردم از مسؤولان نظام می‌شود.

به گزارش تدبیرشرق، ارسلان زارع بعد از ظهر امروز در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان با اشاره به هدف‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری در بخش خصوصی استان اظهار کرد: امیدواریم با همت بخش خصوصی و اتاق اصناف این هدف‌گذاری تا پایان سال جاری تحقق یابد.

وی با بیان اینکه شرایط ایران و دیگر کشورهای جهان به تبع شیوع بیماری کرونا دست‌خوش آسیب‌های شده بود که با مدیریت درست و برنامه‌ریزی‌شده این آسیب‌ها در ایران کم‌تر بود، گفت: بااینکه بسیاری از مرزهای کشور بسته بود، اما دادوستد از مرز زمینی شهرستان آستارا در جریان بود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خواستار فعال شدن اتاق بازرگانی استان در شهرستان آستارا شد و تصریح کرد: ساختمانی دراین‌خصوص از سوی فرمانداری پیش‌بینی شده که امیدواریم اتاق بازرگانی استان، این امر را پی‌گیری و نتیجه نهایی را به استانداری اعلام کند.

زارع با بیان اینکه مدیران‌کل به وعده‌های داده‌شده درخصوص زمان‌بندی اجرای پروژه‌های عمرانی ازجمله لایروبی بندر و صدور کد گمرکی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان آستارا پای‌بند باشند، تصریح کرد: عدم‌پایبندی به وعده‌های داده‌شده باعث دل‌سردی مردم از مسؤولان نظام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بندر شهرستان آستارا با توجه به پهلوگیری کشتی‌های تجاری نیاز مبرم به لای‌روبی دارد، بیان کرد: از اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان گیلان انتظار داریم تا پایان آذر ماه جاری نسبت به لای‌روبی منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان اقدام و نتیجه نهایی را به استانداری اعلام کند.

به گزارش فارس، «ارسلان زارع» استاندار گیلان در جریان سفر یک‌روزه خود به شهرستان آستارا از پل ریلی و بارانداز ریلی راه آهن بین المللی آستارا-آستارا بازدید و در جلسه مشترک توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی با محوریت بخش خصوصی حضور پیدا کرد.

هم‌چنین در پایان جلسه مشترک توسعه صادرات کالاهای غیرنفتی با محوریت بخش خصوصی از «حسن رستم‌زاد» فرماندار شهرستان آستارا به عنوان فرماندار نمونه کشوری به دلیل فعالیت مستمر در حوزه اقتصادی با اهداف لوح تقدیر از سوی استاندار گیلان موردتجلیل قرار گرفت.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا