آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدر

تعهد رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور برای تکمیل پل آرزوهای لاهیجان

پل غیر هم‌سطح لاهیجان

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی لازمه تکمیل پل غیر هم‌سطح لاهیجان را ملی شدن آن دانست و از تعهد رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور در خصوص تکمیل این پل تا پایان این دولت خبر داد.

به گزارش تدبیر شرق نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بازدید رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور از روند ساخت پل غیر هم‌سطح این شهر اظهار کرد: پروژه پل غیر هم‌سطح میدان گیل از سال ۹۴ آغاز و در سال ۹۵ ماده پنج خورده و پیمانکار جدید در یک مناقصه تکمیل این پروژه را بر عهده گرفت ولی در سال ۹۸ پیمانکار جدید علیرغم پیشرفت فیزیکی ۲۳ درصدی به دلایلی از ادامه ساخت این پل منصرف شد.

رسول فرخی مهم‌ترین مشکل بر سر راه ساخت پل غیر هم‌سطح لاهیجان را وجود معارض زمین‌های اطراف دانست و گفت: در جلسه‌ای که یک ماه پیش با مدیرکل حقوقی ساخت وزارت راه داشتیم ایشان قول مساعد برای صدور مجوز در خصوص رفع مشکل معارض اراضی زمین‌های اطراف را داده و فردا وزیر راه این مجوز را صادر می‌کند.

نماینده مردم شهرستان لاهیجان و‌ سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از تعهد رئیس سازمان برنامه بودجه کشور در خصوص تکمیل پروژه پل غیر هم‌سطح لاهیجان (گیل) تا پایان دولت خبر داد و افزود: در بازدید امروز مقرر شد با پیگیری شهرداری و معاون عمرانی استاندار زمین‌های اطراف این پل به‌زودی رفع معارض شوند.

فرخی با اذعان به اینکه باید به پروژه پل غیر هم‌سطح لاهیجان نگاه ملی شود، تصریح کرد: زمانی این پل برای مردم کاربردی و مثمر ثمر واقع می‌شود که گلوگاه بزرگ آن یعنی بازکیاگوراب به سیاهکل و سنگر به سراوان رفع شده و با ادامه مسیر چهار کیلومتر می‌تواند مسیر را برای مردم هموار کند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مطالبات پیمانکار پل غیر هم‌سطح لاهیجان پرداخت می‌شود یا خبر، تصریح کرد: برای تکمیل این پروژه بزرگ امروز رئیس سازمان برنامه بودجه این قول را دادند که تمامی هزینه و اعتبارات لازم را تأمین کرده و هیچ‌گونه مشکلی دراین‌باره وجود ندارد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا