آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

مجلس یازدهم مجلسی مصرّ بر نظارت مؤثر

مجلس یازدهمنماینده مردم رشت در مجلس یازدهم با اشاره به رویکرد مجلس یازدهم در حوزه نظارت دقیق بر اجرای قوانین، گفت: برطرف کردن مشکلات اقتصادی و فرهنگی به عنوان ضعف‌های موجود کشور از تأکیدات رهبری معظم نظام است.

به گزارش تدبیرشرق ,سید علی آقازاده با اشاره به آغاز کار مجلس یازدهم با برگزاری افتتاحیه مجلس، اظهار کرد: روز گذشته، افتتاحیه مجلس با پیام رهبری معظم نظام، دعوت از شخصیت‌ها و اجرای برنامه‌های ویژه، طبق معمول ادوار مختلف مجلس، برگزار شد.

وی با اشاره به وجود فراکسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی، گفت: مباحث مربوط به انتخاب هیئت‌رئیسه طبق آیین‌نامه انجام شد و در چند روز آینده، تکلیف هیئت‌رئیسه نیز همانند انتخاب آقای قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس، بار برگزاری انتخابات مشخص می‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس  شورای اسلامی با تأکید بر عدم وجود اختلاف بین نمایندگان و وجود وحدت رویه در بخش‌های مختلف، افزود: بر اساس وظایف آیین‌نامه‌ای مجلس، فراکسیون‌های داخلی در حال شکل‌گیری برای انجام  فعالیت‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف  می‌باشند.

آقازاده پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی در افتتاحیه مجلس یازدهم را ترسیم مسیر آینده نمایندگان منتخب دانست و بیان کرد: برطرف کردن مشکلات اقتصادی و فرهنگی به‌عنوان ضعف‌های موجود کشور از تأکیدات رهبری معظم نظام بود که با توجه به حساسیت عمده نمایندگان در حوزه‌های اساسی، رفع معضلات اقتصادی و برطرف کردن دغدغه‌های مردم از برنامه‌های اساسی نمایندگان در مجلس یازدهم خواهد بود.

 وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۹  به نام جهش تولید «و دغدغه اقتصادی رهبری در پیام افتتاحیه مجلس، تصریح کرد: تولید، رونق تولید  و جهش تولید از مؤلفه‌های مورد تأکید رهبری در بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است؛ لذا باقدرت موضوع تولید و جهش تولید در دستور کار مجلس یازدهم قرار دارد.

نماینده مردم رشت در مجلس  شورای اسلامی با تأکید بر مشکلات اقتصادی مردم  گیلان، خاطرنشان کرد: گیلان نیز دچار نقصان‌های اقتصادی بوده و مردم استان با مشکلات معیشتی و اشتغال دست‌وپنجه نرم می‌کنند که این واقعیت‌های تلخ بخشی داخلی و بخشی خارجی است اما بخش اعظمی از آن توسط مجلس انقلابی، دلسوز و مجلس مصر در نظارت مؤثر، برطرف می‌شود.

آقازاده بابیان اینکه رویکرد مجلس یازدهم، اجرای دقیق قوانین و نظارت مؤثر بر اجرای قوانین است، افزود: نظارت دقیق بر عملکرد سیستم‌های موجود و برطرف شدن ضعف‌های گذشته در دستور کار منتخبان مردم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا