آخرین خبرهااستان هااسلایدر

پیام تبریک شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر

عید سعید فطربه مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، شهردار رشت در پیامی این‌ روز را به همه شهروندان شهر بارانهای نقره ای تبریک گفت.

به گزارش تدبیرشرق، دکتر ناصر حاج محمدی در پیام خود آورده است:

بسمه تعالی

ماه رمضان، ماه رحمت و ماه میهمانی خدا در وعده گاه عید فطر به پایان می رسد اما خوشا به حال آنانی که در این ماه پرخیر و برکت توشه‌ای از تقوی و پرهیزگاری برگرفته اند و به سرمنزل مقصود رسیده و توانسته اند با بهره گیری از فیوضیات این ماه و الطاف الهی خانه آخرت خود را آبادتر کنند. مومنانی که در ماه مبارک دعا، مناجات، روزه و تلاوت قرآن را فراموش نکردند، یقین در این ضیافت الهی موفقیت و خلوص نیت خود را در عید فطر به جشن می نشینند و سپاسگزار الطاف الهی پس از یک ماه بهره گیری از سفره گسترده نعمت خداوندی هستند.

بر خود لازم می دانم عید سعید فطر را که تجلی یک ماه مراقبت از نفس، حرکت به سوی تزکیه و دوری از معصیت و گناه است را به همه مسلمانان به ویژه شهروندان‌ مومن شهرمان رشت تبریک بگویم.

در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان روزه دار امیدوارم این عید بزرگ اسلامی منشای خیر و رحمت در جهان و آغاز حاکمیت دادگستر بزرگ هستی حضر مهدی(عج) برای تحقق حکومت صلح و پاکی باشد.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا