آخرین خبرهااستان هااسلایدر

نماینده عالی دولت در گیلان در دیدار کارکنان حوزه روابط عمومی استانداری به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات تأکید کرد؛ ضرورت دانش‌افزایی روابط عمومی ها در استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی / لزوم تحقق شعار روابط عمومی هوشمند؛ انسان و جامعه سالم / روابط عمومی ها به هم‌گرایی و ادبیاتی مشترک برای تقویت همبستگی برسند

روابط عمومیاستاندار گیلان بر لزوم برنامه‌ریزی برای تحقق شعار تعیین شده هفته روابط عمومی با عنوان روابط عمومی هوشمند ، انسان سالم و جامعه سالم و همچنین دانش افزایی روابط عمومی ها در استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و فنآوری تأکید کرد و گفت: روابط عمومی ها باید به هم‌گرایی و ادبیاتی مشترک برای تقویت همبستگی، فضای همدلی و وحدت برسند. 

به گزارش تدبیرشرق؛ دکتر ارسلان زارع عصر امروز (شنبه) در دیدار با کارکنان حوزه روابط عمومی استانداری گیلان که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد؛ با تبریک این مناسبت ، روابط عمومی را دارای نقشی موثری در تحقق اهداف سازمان ها دانست و با اشاره به جایگاه روابط عمومی در پویایی سازمان و مدیریت راهبردی آن بیان داشت: روابط عمومی تنها یک علم نیست، بلکه هنری ارزشمند است زیرا باید برای تحقق اهداف سازمانی مجموعه‌ای از داشته ها در حوزه علم ، هنر ، فناوری و تکنیک را به کار برد.

وی روابط عمومی موفق را دارای نگاه علمی، تفکر و استفاده از ابزارهای نوین  دانست و افزود: روابط عمومی نقشی مهم، راهبردی و مستمر در توسعه سازمانی  دارد و باید به کمک فنآوری و ابزارهای نوین، اهداف سازمانی را به اجرا در آورد.

استاندار گیلان با تصریح اینکه روابط عمومی باید نسبت به انتقال اطلاعاتی که از محیط به دست می‌آورد برای تصمیم سازی به سازمان اهتمام ورزد، بستر اینترنت و فضای مجازی را بهترین ابزار برای توسعه اطلاع‌رسانی خواند و گفت: باید نسبت به دانش افزایی در این بخش ، استفاده صحیح از ابزار و فنآوری های مرتبط با آن برای پیشبرد وظایف روابط عمومی اقدام شود.

وی مدیریت افکار عمومی از سوی روابط عمومی ها را امری مهم دانست و با تأکید بر لزوم تقویت فضای همدلی ، وحدت و همبستگی گفت: باید ادبیات و گفتمان مشترکی بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی، فرمانداری ها و شهرداری ها وجود داشته باشد تا در سایه همگرایی، اهداف پیش گفته محقق شود.

وی نقش شورای هماهنگی روابط عمومی ها در تقویت ارتباط و افزایش آگاهی مردم و نیز هماهنگی و تعامل بیشتر بین دستگاه های اجرایی را مورد تأکید قرار داد.

استاندار گیلان تعامل سازنده با رسانه ها را از وظایف فعالان حوزه روابط عمومی خواند و با اشاره به شعار امسال هفته روابط عمومی خاطرنشان کرد: باید در سالجاری همگان اولویت را بر تحقق شعار “روابط عمومی هوشمند ، انسان سالم و جامعه سالم ” بگذارند.

وی در بخشی دیگر از سخنانش با تقدیر از تلاش های فعالان عرصه روابط عمومی به سبب اطلاع رسانی گسترده در جریان شیوع کرونا اظهار داشت: همواره باید رعایت پروتکل های بهداشتی مورد توجه همگان قرار گیرد.

دکتر زارع همچنین بر ضرورت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهش تولید و اهتمام مجموعه روابط عمومی ها به تولید فرآورده های مرتبط با این شعار راهبردی تاکید کرد.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا