آخرین خبرهااستان هااسلایدر

شهردار رشت به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتباطات پیامی صادر کرد

هفته ارتباطاتدکتر ناصر حاج محمدی در پیام خود با تبریک فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، خواستار همکاری رسانه های گروهی با شهرداری گردید.

به گزارش تدبیرشرق، دکتر ناصر حاج محمدی در پیام خود با تبریک فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، خواستار همکاری رسانه های گروهی با شهرداری گردید. متن پیام بشرح ذیل می باشد:

((به نام خدا))

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در تقویم کشورمان نیز ثبت شده نشانه اهمیت و جایگاه ارزشمند روابط عمومی در جامعه است.

این روز را فرصتی مغتنم و ارزشمند برای قدردانی و سپاسگزاری از تلاش های صادقانه سختکوشان همه بخش های مختلف کار در روابط عمومی، حوزه ارتباطات و به ویژه رسانه های گروهی به عنوان نهادهای مهم حد واسط بین مردم و مسئولان در ایجاد ارتباط باید دانست.

بدون شک خدمات ارزشمند و خردمندگرانه دست اندرکاران روابط عمومی و رسانه های گروهی زمانی بروز و نمودی بهتر می یابد که با خلاقیت، نوآوری و برنامه های بدیع باید همراه باشد و در جهت ایفای وظیفه مهم اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و روشنگری اذهان عمومی قرار گیرد.

شک ندارم که همکاران ارجمندم در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل با درک اهمیت کار در این بخش همواره برای برقراری ارتباطات با بدنه جامعه از یک سو و رسانه های گروهی از دیگر سو تلاش می کنند برای مدیران و کارشناسان شهری شرایطی فراهم کنند تا کارآیی و اثربخشی بیشتر داشته باشند و من هم در اینجا از رسانه های گروهی می خواهم تا با افزایش سطح همکاری های خود با مدیریت شهری ما را در توسعه و عمران شهر هر چه بیشتر کمک کنند.

اینجانب با تبریک روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات به همه مدیران و کارکنان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به ویژه شهرداری رشت و همچنین دست اندرکاران رسانه های گروهی موفقیت روزافزون همه این عزیزان را در جهت خدمت به شهروندان فهیم و خردمند رشت از خداوند متعال خواستارم.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا