آخرین خبرهااسلایدریادداشت

ارتباطات عمومی؛ زمینه ساز ارتقای سطح اقتصاد و فرهنگ شهری

ارتباطات عمومی

و بدون شک هر گونه پیشرفت در توسعه مدیریت شهری نیازمند بهره گیری از پل‌های ارتباطی محکم و منسجم بین مدیران شهری و شهروندان و میزان همدلی و همراهی آنها با برنامه‌های شهری است.

علیرضا قانع*

مدیریت شهری علاوه بر برنامه‌ریزی کلان و هدفمند، نیازمند پل ارتباطی محکم و قوی با شهروندان است تا بتواند در پویایی شهر و افزایش رضایتمندی شهروندان تاثیرگذار باشد.
در حقیقت مسئولیت پذیری شهروند و مشارکت اجتماعی رابطه ای مستقیم بین شهرداری و شهروندان دارد و رسانه های گروهی اصلی ترین و مهمترین عامل برقراری این ارتباط هستند.
و بدون شک هر گونه پیشرفت در توسعه مدیریت شهری نیازمند بهره گیری از پل‌های ارتباطی محکم و منسجم بین مدیران شهری و شهروندان و میزان همدلی و همراهی آنها با برنامه‌های شهری است.
فرا رسیدن هفته ارتباطات و روز جهانی ارتباطات را به فال نیک می گیریم و امیدواریم رسانه های گروهی استان در همراهی با مدیریت شهری همواره راهی را پیش بروند که به صلاح توسعه شهر و همراهی با مدیریت شهری باشد.
ما به خوبی می دانیم اگر دو مجموعه شهرداری و رسانه های گروهی به وحدت نظر در پیشرفت شهر و دیدگاه یکسان روی منافع شهری برسند، آن شهر راه کمال و توسعه را پیش خواهد گرفت.
مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت نیز تا حد امکان و توانایی خود برای برقراری ارتباطات هم با جامعه آماری شهری و هم با جامعه فعال و پویای رسانه های گروهی فعالانه تلاش می کند و امیدوار است بتواند به نتایج مطلوب برای توسعه، عمران، بالابردن فرهنگ اجتماعی، ارتقای سطح اقتصادی و… برسد.

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا