آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

فرماندار صومعه سرا در جلسه شورای اداری؛ تأیید شورای نگهبان بر انتخابات شهرستان، مهر باطلی بر حواشی ایجاد شده بود

انتخابات

فرماندار صومعه سرا با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی عملیاتی و مسئولانه پای کار باشند، گفت: تعامل، همراهی و همگامی سه اصل مهم در اجرای برنامه ها است.

به گزارش تدبیرشرق ,به نقل از مهر، سید جلال سید محمدی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری در سالن فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا، اظهار کرد: با فراگیری ویروس کرونا تمام ساختارهای اجتماعی، سیاسی و فرهنگی تحت تأثیر قرار گرفته است.

سید محمدی با بیان اینکه تلاش‌های کادر درمانی و توجه مردم به این ویروس و ملاحظاتی که در نظر گرفته شده سبب فروکش کردن این بیماری شد، افزود: هنوز خطر کرونا به صورت کامل برطرف نشده است اما در حال حاضر در شهرستان صومعه سرا شاهد سیر نزولی این ویروس هستیم.

فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه سیر نزولی بیماری کرونا را مرهون فداکاری‌های ایثارگرانه و عمل گرایی شبکه بهداشت و درمان و خود مراقبتی مردم هستیم، گفت: همه دستگاه‌های اجرایی از جمله بسیج و سپاه و بازاریان و مدافعان سلامت نقش به سزایی داشتند.

وی گفت: تلاش‌ها و خود مراقبتی مردم سبب شده است تا بیمارستان امام خمینی شهرستان صومعه سرا در روزهای آینده به حالت عادی برای خدمت رسانی به مردم بازگردد.

با انسجام و وحدت برای خدمت رسانی به مردم قدم برداریم

فرماندار صومعه سرا در ادامه به حماسه باشکوه مردم شهرستان در انتخابات دوم اسفند مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: با حضور گسترده مردم در انتخابات در یک فضای آرام موفق به برگزاری انتخابات خوب شدیم.

وی در ادامه به حواشی ایجاد شده در زمان انتخابات اشاره و آن را دلیل طولانی شدن فرآیند تأیید انتخابات عنوان کرد و گفت: تأیید شورای نگهبان بر انتخابات شهرستان در واقع مهر باطلی برای به وجود آمدن یکسری حواشی ایجاد شده بود.

سید محمدی با تأکید بر اینکه باید با انسجام و وحدت در راستای خدمت به مردم گام برداریم، از تمام دستگاه‌ها و مسئولان خواست بدون توجه به حواشی ایجاد شده در زمان انتخابات در راستای برنامه‌های خود حرکت کنند.

لزوم اقدام کشاورزان برای لایروبی نهرها و کانال‌های زمین‌های زراعی

سید محمدی با اشاره به آغاز فصل زراعی و احتمال وجود بحران کم آبی در آینده، گفت: با توجه به سیل‌های گذشته و کمبود تخصیص اعتبارات برای جبران خسارت سیل در بخش‌های های لایروبی زهکش‌ها و کانال‌ها و نهر با مشکل مواجه هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در بخش آب و کشاورزی باید توجه ویژه و تلاش بیشتری شود و دستگاه‌های پمپاژ نیازمند به روز رسانی هستند، اظهار کرد: بخشداران و دهیاران، شوراها، مردم و کشاورزان را پای کار باشند و برای لایروبی زمین‌های خودشان قدم بردارند.

سید محمدی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی باید عملیاتی و مسئولانه پای کار بوده و تعامل لازم را با مردم داشته باشند، تصریح کرد: تعامل و همراهی و همگامی سه اصل است که باید مسئولان در حوزه اختیارات خودش به آن توجه کنند.

/دیارمیرزا

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا