آخرین خبرهااجتماعیاستان هااسلایدر

کمک مؤمنانه| توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی اتاق اصناف به نیازمندان گیلانی

بسته معیشتی

به گفته رئیس اتاق اصناف گیلان تاکنون ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی دو میلیارد ریال شامل برنج، رب، روغن، گوشت، مرغ، ماکارونی تهیه‌شده است.

به گزارش تدبیرشرق، سید جلال‌الدین محمد شکریه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش پررنگ اصناف در ایام کرونا اظهار کرد: در طی این مدت اتاق اصناف همیشه پای‌کار بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به نیازمندان دریغ نکرده است.

وی با اشاره به توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی توسط اتاق اصناف گیلان گفت: با شروع رزمایش مواسات اصناف گیلان به یاری قرارگاه این رزمایش آمده و تاکنون ۷۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، رب، روغن، گوشت، مرغ، ماکارونی تهیه‌شده است.

رئیس اتاق اصناف گیلان با اذعان به اینکه توزیع بسته‌های به نیازمندان کماکان ادامه دارد، افزود: با تلاش سپاه قدس گیلان و بسیج اصناف تاکنون هزار بسته معیشتی به ارزش ریالی سه میلیارد ریال تهیه و در بین مناطق محروم و نیازمندان توزیع‌شده است.

شکریه ضمن قدردانی از همکاری نهادهای مختلف با اتاق اصناف گیلان بیان کرد: تاکنون تمامی نهادها ازجمله بسیج اصناف سپاه قدس گیلان با اصناف گیلان نهایت همکاری را داشته و در طی روزهای گذشته موفق شدیم ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش دو میلیارد ریال را تهیه کنیم.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا