آخرین خبرهااسلایدرعلم و تکنولوژی

گوشی «پیکسل ۴a» گوگل دوم خرداد رونمایی می‌شود؟

پیکسل ۴a

اطلاعات مرتبط با پیکسل ۴a طی هفته‌های اخیر به شدت در حال فاش شدن بوده اند. اما تاکنون گوگل به هر دلیلی این گوشی را رسما معرفی نکرده است. در این میان، اپل نیز مدعی میان رده خود برای سال جاری (آیفون SE جدید) معرفی کرده است، بنابراین اکنون همه چشم‌ها به سمت حرکت جدید گوگل متمرکز است.

به گزارش تدبیرشرق ، احتمالات جدید حکایت از آن دارند که گوشی پیکسل ۴a ممکن است در تاریخ ۲۲ ماه می‌برابر با دوم خرداد در آلمان به بازار عرضه شود. اطلاعات منتشر شده از ودافون، نشان می‌دهد گوشی پیکسل ۴a را می‌توان حدود ۳۹۹ یورو قیمت گذاری کرد که اندکی کمتر از آیفون SE خواهد بود. انتظار می‌رود در ایالات متحده آمریکا این دو با همان قیمت ۳۹۹ دلار شروع شوند.

گفته می‌شود که تاریخ انتشار ۲۲ می‌است، اما مثل همیشه فراموش نکنید که شایعات را نمی‌توان چندان جدی گرفت. با این وجود زمان آن فرا رسیده است که گوگل با توجه به وجود افشاگری‌هایی که تاکنون در مورد آن دیده ایم، پیکسل ۴a را به زودی راه اندازی کند.

گوشی «پیکسل ۴a» گوگل دوم خرداد رونمایی می‌شود؟
شایعات قبلی به پیکسل ۴a اشاره کرده است که از صفحه نمایش OLED ۵.۸۱ اینچی، باتری ۳، ۰۸۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۱۸ واتی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی همراه است. این گوشی از یک تراشه اسنپدراگون ۷۳۰ SoC Qualcomm برخوردار خواهد بود.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا