آخرین خبرهااسلایدرفرهنگی و هنری

محسن تنابنده درباره پشت پرده حمله به «پایتخت»: «دعوا بین خودشونه» / یک دوستانی می خواهند دوستان دیگری را بزنند / ما را بهانه می کنند و می اندازند وسط، بدون اینکه هیچ نقد درستی راجع به کار صورت گیرد

محسن تنابنده

محسن تنابنده تکه‌هایی از مصاحبه اش با امید روحانی در استودیوی مجله فیلم را منتشر کرده است که در آن خیلی صریح حملات به «پایتخت» را جنگ میان مدیران دانست. وی می گوید: «ماجرا بین خودشونه، آنها نقدی دارند به مدیریت و فکر می کنند از خودشان و تیم های خودشان باید جانشین این مدیریت شوند و تغییرات صورت گیرد. ما را می کنند بهانه و می اندازند وسط، بدون اینکه هیچ نقد درستی راجع به کار صورت گیرد.»

 به گزارش تدبیرشرق، محسن تنابنده در این چند دقیقه‌ای که از مصاحبه‌اش با امید روحانی منتشر کرده تأکید دارد آن‌ها که برنامه «نود» را پس از ۲۰ سال حذف می‌کنند و به هزینه‌هایی که برای این برنامه شده توجهی ندارند می‌خواهند برای پس زدن مدیران قدیمی این کار را با او و سریال «پایتخت» نیز انجام دهند.

تنابنده در این مصاحبه می گوید: «من حقیقتا در تعدادی نقدها به «پایتخت» نیت کمک نمی بینم. یک دوستانی می خواهند یک دوستان دیگری را بزنند. یک بابایی گفته محسن تنابنده تف انداخته توی صورت تلویزیون و تلویزیون جرات ندارد و بعد می رسد به نقد مدیریت.»

وی در جای دیگری می گوید: «ماجرا بین خودشونه، آنها نقدی دارند به مدیریت و فکر می کنند از خودشان و تیم های خودشان باید جانشین این مدیریت شوند و تغییرات صورت گیرد. ما را می کنند بهانه و می اندازند وسط، بدون اینکه هیچ نقد درستی راجع به کار صورت گیرد.»

اظهارات تنابنده را می‌توان صریح‌ترین اظهارات درباره حواشی سریال «پایتخت» دانست. به نظر می‌رسد در این گفتگو به مسائل حاشیه‌ای دیگری نیز پرداخته شده که هنوز مشروح آن به طور کامل منتشر نشده است.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا