آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

منابع آمریکایی: قطار ویژه کیم جونگ اون در نزدیکی اقامتگاه او مستقر شده / استقرار سکوی پرتاب موشک کره شمالی در منطقه «سونداک» در شرق این کشور

کیم جونگ اون

منابع اطلاعاتی آمریکایی مدعی تحرکات موشکی کره شمالی و استقرار قطار ویژه رهبر این کشور در ایستگاه راه آهن نزدیک محل اقامت وی شدند.

به گزارش تدبیرشرق, وبه  نوشته برخی منابع آمریکایی، یک قطار متعلق به «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی در ایستگاه راه آهن نزدیک «ونسان» محل اقامت وی مستقر شده است. در چند روز گذشته رسانه های مختلف از وخامت حال رهبر کره شمالی خبر دادند.

به گفته منابع مطلع، حضور این قطار در این ایستگاه دلیلی بر تایید اخبار ناخوشایند درباره وضعیت جسمانی رهبره کره شمالی نیست، ولی حضور این قطار در این برهه عجیب به نظر می رسد.

از سوی دیگر برخی منابع اطلاعاتی آمریکا از تحرکات موشکی کره شمالی خبر می دهند. آنطور که این منابع گفته اند سکوی پرتاب موشک کره شمالی در منطقه «سونداک» در شرق این کشور مستقر شده است. تا لحظه نگارش این خبر، هنوز هیچ منبع موثقی این ادعاها را تایید نکرده است.

برخی رسانه های ژاپنی نیز شنبه بعد از ظهر مدعی ناموفق بودن عمل اولیه جراحی رهبر کره شمالی شدند. برخی رسانه های ژاپنی به نقل از منبع نزدیک به تیم معالجه کننده کیم جونگ اون نوشتند که عمل جراحی نخست روی وی موفق نبوده است.

به ادعای این منابع، رهبر کره شمالی کماکان زنده است اما مغز وی فعالیتی نشان نمی دهد. برخی اخبار نیز از اعزام یک تیم پزشکی چینی برای درمان رهبر کره شمالی حکایت دارد.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا