آخرین خبرهااستان ها

تجهیز ۷۰ نانوایی آستارا به کارت‌خوان

نانوایی

به گفته معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان آستارا، در راستای پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی بین ۵۰ تا ۷۰ نانوایی به دستگاه کارت‌خوان مجهز شده است.

به گزارش تدبیرشرق، کامبیز لقمانی‌مقدم عصر امروز در نخستین جلسه کارگروه آرد و نان این شهرستان در محل فرمانداری ضمن‌تأکید بر هماهنگی بین‌بخشی دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: گشت ویژه بازرسی از واحدهای صنفی کم‌خطر فعال و پس از بررسی پروتکل‌های بهداشتی نتیجه را به فرمانداری اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا مصرف اقلام میوه‌ای و گیاهی که خاصیت تقویت سیستم ایمنی بدنی را دارند افزایش پیدا کرده است، گفت: با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی نرخ نامه اقلام فوق در کلیه میوه‌فروشی‌ها در دید عموم نصب شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه کلیه نانوایی‌ها نسبت به نصب ساعات کاری و تعطیلی خود اقدام کنند، گفت: با توجه به افزایش هزینه اجاره، بیمه، حقوق و دست‌مزد کارگران نانوایی‌ها، بسته پیشنهادی حمایتی تقویت مالی این واحدها تدوین و به استان ارسال شده است.

لقمانی‌مقدم ضمن انتقاد از کاهش کیفیت پخت نان در برخی از نانوایی های شهرستان آستارا تصریح کرد: زمان انتخابات اتحادیه نانوایی ها سپری شده به همین دلیل از اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انتظار داریم جهت ساماندهی فعالان این صنف انتخابات مذکرو را در اولین فرصت برگزار کنند.

رئیس کارگروه آرد و نان شهرستان آستارا با بیان اینکه از ورود افراد غیرمرتبط به نانوایی‌ها باید جلوگیری شود، افزود: در راستای پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی بین ۵۰ تا ۷۰ نانوایی به دستگاه کارت‌خوان مجهز شده است.

/فارس

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا