آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

پیام تسلیت شهردار رشت در پی درگذشت مرحوم حاج احمد خسروی از مدیران بازنشسته شهرداری رشت

مرحوم حاج احمد خسروی

دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی درگذشت مرحوم حاج احمد خسروی از مدیران خوشنام و با سابقه بازنشسته شهرداری رشت را تسلیت گفت.

به گزارش تدبیرشرق ,واحد، دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت طی پیامی درگذشت مرحوم حاج احمد خسروی از مدیران خوشنام و با سابقه بازنشسته شهرداری رشت را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

به نام خدا

انا لله و انا الیه راجعون

با نهایت تاسف به اطلاع می رساند جناب آقای حاج احمد خسروی که از مدیران بازنشسته، خوشنام و با سابقه شهرداری رشت بوده اند به رحمت خدا رفته اند.

بدینوسیله امیدوارم خداوند متعال روح بلند آن مرحوم را همواره شاد و قرین دریای رحمت واسعه الهی بگرداند و با اولیا محشور گرداند.

این ضایعه بزرگ را به خانواده داغدار شادروان احمد خسروی به ویژه دختر گرامی ایشان که همکار ارجمند ما در شهرداری رشت هستند، تسلیت و تعزیت گفته و برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران الهی و برای همه بازماندگان صبر و اجر از خداوند منان طلب می نمایم.

شادروان حاج احمد خسروی از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۸۸ در شهرداری مشغول به فعالیت بوده و در طول این سالها خدمات ارزشمندی به مجموعه شهرداری ارائه کرده اند. ایشان همچنین یازده سال آخر فعالیت شان در شهرداری رشت را در پست معاونت خدمات شهرداری سپری کرده و از همکاران خوشنام شهرداری بوده اند.

ناصر حاج محمدی

شهردار رشت

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا