آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

تبریک “روز ارتش” شورا و شهرداری رشت به فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم

روز ارتش

به مناسبت فرا رسیدن “روز ارتش” رئیس و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر به همراه شهردار رشت با فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در رشت دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش تدبیرشرق, در این دیدار تیم مدیریت شهری “روز ارتش” را به امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری فرمانده این مرکز آموزش تخصص های دریایی تبریک گفته و برای وی آرزوی موفقیت در انجام وظایف محوله نمودند.

در این دیدار همچنین رئیس شورای اسلامی شهر رشت فرا رسیدن ۲۹ فروردین “روز ارتش” را به فرزندان غیور این سرزمین در ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

شهردار رشت و دیگر اعضای شورای اسلامی هم برای همه جان برکفان حفاظت و حراست از مرزهای کشور آرزوی سلامتی و موفقیت نمود و “روز ارتش” را فرصتی مغتنم برای پاسداشت رشادت ها و ایثارگری های آنها دانست.

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقر العلوم(ع) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در رشت نیز از حسن نظر اعضای شورا و شهردار رشت به خادمان ملت در ارتش و نیروی دریایی قدردانی و سپاسگزاری کرد.

در پایان شرکت کنندگان در این برنامه لوح سپاس خود را به منظور تجلیل و قدرشناسی از تلاشهای دلاور مردان ارتش به امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری اهدا کردند و عکس یادگاری گرفتند.

گفتنی است در این برنامه رئیس شورای اسلامی شهر رشت را محمدحسن عاقل منش، احمد رمضانپور و محمدحسن علیپور دیگر اعضای شورای اسلامی شهر و دکتر ناصر حاج محمدی شهردار رشت همراهی می کردند.

شایان ذکر است مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم در میدان نیروی دریایی(هفتم آذر) رشت واقع شده است.

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا