آخرین خبرهااستان هااسلایدر

تبریک نماینده عالی دولت در گیلان به ارتشیان/ استاندار: ارتش فداکارانه در صیانت از آرمان‌های انقلاب و خدمت به مردم در تلاش است

ارتش

استاندار گیلان با تبریک ۲۹ فروردین ماه روز ارتش گفت: ارتش سرافراز از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، فداکارانه در صیانت از آرمان‌ها، مرزهای کشورمان و خدمت به مردم به صورت شبانه‌روزی در تلاشند که شایسته تقدیر است.

به گزارش تدبیرشرق؛دکتر ارسلان زارع امروز (پنجشنبه) در آستانه ۲۹ فروردین روز ارتش، پس از بازدید از بخش های مختلف منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندر انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به ارتشیان غیور خصوصاً فرماندهان و پرسنل مستقر در نیروی دریایی ناوگان شمال که همواره در تامین امنیت مرزها و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش وافر و مستمری دارند، مناسبت روز ارتش را تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: همانطور که همه ملت ایران به خوبی آگاهی دارند، ارتش جمهوری اسلامی از جمله ارکان مهم تامین امنیت و اقتدار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
دکتر زارع یادآور شد: ارتشیان زیباترین جلوه های رشادت، فداکاری و رزمندگی را در دوران دفاع مقدس آفریده اند.
وی خاطرنشان کرد: ارتش سرافراز در دوره چهل و یک ساله انقلاب اسلامی همواره در صیانت از آرمان ها و دستاوردهای آن و حفاظت از مرزهای کشورمان و مردم عزتمند، فداکارانه و به صورت شبانه‌روزی در تلاشند که شایسته تقدیر است.
استاندار گیلان همچنین از موزه نظامی مستقر در بندرانزلی بازدید کرد؛ در این موزه انواع ناوها به صورت ماکت و سلاح‌های گرم و سرد به جامانده از زمان صفویه تا امروز در معرض دید عموم قرار دارد.
نماینده عالی دولت در گیلان به مقام شامخ شهید گمنام آرمیده در محوطه منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش (ناوگان شمال) نیز با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

/Guilan.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا