آخرین خبرهااسلایدرسیاسی

روحانی: امسال با دو ویروس تحریم و کرونا مواجه هستیم/ تلاش می‌کنیم که سختی مردم را بکاهیم

ویروس

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، رئیس جمهور با بیان اینکه امسال با دو ویروس تحریم و کرونا مواجه هستیم، اظهار داشت: همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم که سختی مردم را بکاهیم و مردم ما علی‌رغم که سال سختی است بتوانند به طور نسبتاً مطلوبی زندگی را بگذرانند

به گزارش تدبیرشرق ,حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح طرح های صنعت آب و برق در استان تهران که به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد گفت: به وزیر نیرو و همه عزیزانی که امروز در بخش تصفیه خانه ها و در بخش نیرو کارشان و اثر فعالیت ماه های گذشته را که امروز افتتاح شد را دیدیم که برای ما بسیار مهم است.

وی با بیان این که این افتتاح‌ها پیام مهمی برای مردم ایران است گفت: وزارت نیرو امسال پروژه‌های مهمی را تا پایان سال در دست افتتاح دارد که امیدواریم امسال سال افتتاح‌های بزرگ باشد. خوشحالم که امروز در سال ۹۹ به صورت ویدئوکنفرانسی اولین افتتاح بزرگ را انجام دادیم که ارزش این پروژه‌هایی که افتتاح شد ۲۸۰۰ میلیارد تومان بوده است که کار بزرگی است که امیدواریم به همین صورت تا پایان سال ادامه پیدا کند.

رییس جمهوری با بیان این که تا پایان سال ۵۰ هزارمیلیارد تومان طرح و پروژه وزارت نیرو افتتاح خواهد شد گفت: پیام آن این است که ملت بزرگ ایران و همه شرکت های خصوصی، دولتی، کارگران و مهندسین علیرغم این که در جبهه مقابله با ویروس کرونا هستند در جبهه دیگر به فعالیت اقتصادی و کار سازندگی در کشور ادامه می دهند.

روحانی یادآور شد: در شرایطی امسال کارکردن آسان نیست باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرد، باید از ماسک و ضدعفونی‌ها استفاده کرد اما در عین حال همانطوری رهبری فرمودند امسال سال جهش تولید است این مسیر تولید به خوبی ادامه پیدا می کند و این اولین قدم مهمی است که در ماه فروردین به مردم ایران عرضه شد.

وی گفت: امیدوارم هر هفته شاهد افتتاح‌های مهم در بخش‌های مختلف کشور باشیم. مردم ما بدانند اگر چه امسال سال سختی است و بارها گفتم ما با دو ویروس کرونا و تحریم در حال جنگ هستیم اما همه تلاش را به کار می گیریم که سختی مردم را بکاهیم و علیرغم این که سال سختی است به طور مطلوب زندگی را بگذرانند.

رییس جمهوری با تاکید بر این که اگر چه امسال برای همه دنیا سال سختی است و برای کشور ما سختی مضاف گفت: امروز اولین قدم را در بخش افتتاح و تولید پروژه‌ها برداشتیم که این روند تا پایان سال ادامه خواهد یافت و مردم مطمئن باشند که همه اعضای دولت، شرکت‌ها، نهادها و بخش‌ها اعم از خصوصی و دولتی و عمومی آنی نیست که فعالیت خود را متوقف کرده باشند یا متوقف کنند با همه پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه می دهند.

وی یادآور شد: علیرغم سختی‌ها امیدواریم که خداوند سال خوبی را برای ملت ما مقرر کند و به بیماران شفا بدهد و به همه شهدای خدمت که در این ایام تلاش و فداکاری کردند و جان خود را برای سلامت مردم فدا کردند به روح پاک آنها درود می فرستیم و به خانواده‌های آنها تسلیت می گوییم.

روحانی تاکید کرد: امیدواریم مردم با هماهنگی و یکپارچگی راه سازندگی و تولید را در کشور و همچنین به خدمت به مردم در عین بحث سلامت و مقابله با این ویروس را ادامه خواهند داد.

/انتخاب

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا