آخرین خبرهااجتماعیاسلایدر

در روزهای کرونایی تاکسی ها مجاز به سوار کردن سه مسافر هستند

روزهای کرونایی

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت گفت: سوار کردن سه مسافر در عقب تاکسی ها در رشت ممنوع بوده و این مهم به اطلاع تمامی تاکسیرانان کلانشهر رشت رسیده است.

به گزارش تدبیرشرق، محمد نوری هریس با اشاره به نقش مهم شهروندان در باره رعایت اصول بهداشتی گفت: شهروندان نیز با رعایت اصول بهداشتی و مقررات وضع شده خودشان باید به پروتکل های بهداشتی از جمله قانون مبنی بر سوار شدن دو نفر در صندلی عقب تاکسی ها توجه داشته و با ناظران این سازمان همکاری کنند و در صورت تخلف به بازرسان اطلاع دهند.

وی سپس از رانندگان تاکسی رشت که در این روزهای سخت همچنان در خدمت به شهروندان و برای جا به جایی مسافران تلاش می کنند، افزود: رانندگان تاکسی نیز بر موضوع سوار کردن دو مسافر در صندلی عقب و یک مسافر در صندلی جلو در مجموع سه مسافر در یک تاکسی توجه داشته و این مصوبه را به طور جدی اجرا کنند.

نوری هریس سپس گفت: آموزش های لازم هم به تاکسیرانان شهر باران برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا داده شده و تمام توصیه های بهداشتی مبنی بر ضدعفونی خودروها، استفاده از ماسک و دستکش به آنان ارائه گردیده است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در ادامه گفت: نرخ کرایه نیز به همان روال قبلی است و رانندگان حق گرفتن مبلغ اضافه از مسافران را ندارند.

گفتنی است هم اکنون شش هزار راننده تاکسی در کلانشهر رشت فعال هستند.

/rash.ir

مطالب پیشنهادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا